عسکری: منتظریم فدراسیون جهانی تکواندو برنامه مسابقات را اعلام کند


عسکری: منتظریم فدراسیون جهانی تکواندو برنامه مسابقات را اعلام کند

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: هر زمان که فدراسیون جهانی تکواندو تاریخ برگزاری رقابت های بین المللی را مشخص کند به صورت هدفمند تمرینات را پیش می بریم.

فریبرز عسکری، سرمربی تیم ملی تکواندو در گفت‌وگو با سادس، درباره برگزاری اردوی تیم ملی تکواندو و وضعیت تکواندوکاران ملی پوش ایران، اظهار کرد: خدا را شکر اردوها مرتب انجام می شوند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. ملی پوشان در مجموع وضعیت مناسبی داشتند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

 سرمربی تیم ملی تکواندو، با ابراز رضایت از وضعیت تکواندوکاران حاضر در اردو گفت: بیشتر در بحث اصلاح مباحث فنی روی بچه ها کار کردیم و خوشبختانه شرایط بچه ها مخصوصا در مسائل روحی و انگیزشی بسیار خوب بود. 

وی درباره تعطیلی اردو تا ۱۵ آذر خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی ۲ هفته ای در سراسر کشور و اینکه اردوی تیم های تکواندوی دختران و پاراتکواندو هم قرار است آغاز شود، قرار بر این شد ما هم اردو را تعطیل کنیم تا اردوی تیم های مردان و زنان و پاراتکواندو به صورت همزمان از ۱۵ آذر و پس از گرفتن تست کرونا و تضمین سلامت همه نفرات از آغاز شود.

عسکری با بیان اینکه هنوز تاریخ برگزاری رقابت های تکواندو توسط فدراسیون جهانی اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: ما تمریناتمان را به صورت مقطعی ادامه می دهیم تا بچه ها از فرم مناسب بدنی دور نشوند. منتظر هستیم فدراسیون جهانی برنامه مسابقات را اعلام کند تا به صورت هدفمند اقدام به برگزاری اردو و برنامه ریزی تمرینی کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان گفت: در بخش بانوان مسابقه کسب سهمیه المپیک در پیش است اما در بخش آقایان هنوز وضعیت برگزاری مسابقات مشخص نیست و امیدوارم با بهبود شرایط هر چه زودتر تکلیف برگزاری مسابقات مشخص شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *