مسیر آسان‌تر رئال مادرید برای قهرمانی نسبت به بارسا


مسیر آسان‌تر رئال مادرید برای قهرمانی نسبت به بارسا

رئال مادرید حریفان آسان‌تری نسبت به بارسلونا در ادامه بازی‌های باقی مانده لالیگا دارد و می‌تواند برای سی و چهارمین بار فاتح این بازی‌ها شود.

به گزارش سادس و به نقل از آس، ال کلاسیکو یکشنبه شب که با پیروزی ۲ بر صفر رئال مادرید برابر بارسلونا به پایان رسید سفیدپوشان را صدرنشین کرد. تقریبا یک سوم لالیگا باقی مانده و شاگردان زین الدین زیدان تنها یک امتیاز برتری نسبت به تیم کاتالانی دارند. همچنین بازی‌های آسان‌تری نسبت به آبی اناری ها پیش رو دارند.

بارسلونا هنوز باید به مصاف اتلتیکو برود (هفته سی و سوم) و در سانچس پیسخوان برابر سویا بازی کند (هفته سی ام). هر دو تیم برابر رئال مادرید بازی کرده‌اند. در این دو هفته سفیدپوشان دیدارهای سختی خواهند داشت و در سانتیاگو برنابئو به مصاف ختافه خواهند رفت و در آنوئتا مهمان رئال سوسیداد خواهند بود. این تیم همچنین در سن مامس برابر اتلتیک بیلبائو قرار خواهد گرفت. اتلتیک و سوسیداد دو تیم از هفت تیمی هستند که با شانس‌های قهرمانی بازی خواهند کرد. مایورکا، لگانس، ویارئال، آلاوس و اسپانیول نیز برابر بارسلونا و رئال مادرید بازی خواهند کرد.

بارسا و مادرید شش بازی خانگی خواهند داشت و بقیه بازی‌ها خارج از خانه برگزار خواهد شد. ایبار، والنسیا، مایورکا، ختافه، آلاوس و ویارئال به برنابئو خواهند رفت و مادرید مهمان رئال بتیس، رئال سوسیداد، اسپانیول، اتلتیک، گرانادا و لگانس خواهد بود. نوکمپ میزبان رئال سوسیداد، لگانس، اتلتیک، اتلتیکو، اسپانیول و اوساسوناست و بارسا در خانه تیم‌های مایورکا، سویا، سلتاویگو، ویارئال، وایادولید و آلاوس بازی می‌کند. 

قهرمان در یک ماه مشخص خواهد شد

شش بازی آینده در مدت یک ماه و نیم برگزار می‌شوند یعنی از هفتم مارس تا بیست و دوم آوریل. دو بار لیگ متوقف خواهد شد. هفته آخر مارس، فیفا دی است و روزهای هجدهم و نوزدهم آوریل قرار است فینال کوپا دل ری برگزار شود. شش بازی باقی مانده در یک ماه به انجام می‌رسند (از ۲۶ آوریل تا ۲۴ می). بخش پایانی لالیگا در مدت ۱۰ روز خواهد بود و در هفته یکی مانده به آخر بازی‌ها وسط هفته برگزار می‌شوند (۱۳ می). دو تیم مادرید و بارسا با لالیگا به عنوان تیم مهمان خداحافظی خواهند کرد. لگانس میزبان سفیدپوشان خواهد بود و آلاوس برابر آبی اناری ها قرار می‌گیرد. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *