آمادگي 93 گيت در مرز مهران / استقرار 30 ايستگاه پليس در مسير تردد زائران

جانشين فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه 93 گيت در پايانه مرزي مهران فعال‌شده و آماده ارائه خدمات به زائران است از راه اندازي 30 ايستگاه پليس در طول مسير تردد زائران از بدو ورود به داخل استان تا پايانه مرزي مهران همزمان با ايام اربعين خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،سرهنگ “حسن کاظمي” اظهارکرد: قرارگاه امام علي(ع) در استان ويژه اربعين، راه‌اندازي و در آن برنامه‌ريزي لازم امنيتي و ترافيکي براي سهولت تردد زائران اربعين در مرز مهران انجام مي‌شود.

وي بابيان اينکه تمام امکانات و تجهيزات پليسي براي انجام عمليات در اربعين فراهم‌شده است، افزود: 30 ايستگاه پليس در طول مسير تردد زائران از بدو ورود به داخل استان تا پايانه مرزي مهران مستقر مي‌شود.

جانشين فرمانده انتظامي استان با تأکيد بر اينکه در پايانه صفر مرزي 93 گيت فعال‌شده و آماده ارائه خدمات به زائران است، تصريح کرد: در تمام گيت‌ها رايانه و نيروي کافي در نظر گرفته‌شده است.

سرهنگ کاظمي با اشاره به اينکه بدون گذرنامه و رواديد اجازه تردد از مرز مهران داده نمي‌شود، گفت: زائران اربعين هرچه سريع تر به فکر گرفتن رواديد قانوني باشند تا با خيال راحت در اين همايش شرکت کنند.

اين مقام مسئول ادامه داد: بايد با سرعت بيشتري نسبت به رفع مشکلات جاده‌هاي استان اقدام شود چرا که برخي از مسير تردد زائران، غير ايمن و سرنوشت‌ساز است و از طرف ديگر هم از زائران مي خواهيم با سرعت مطمئنه حرکت و قوانين راهنمايي و رانندگي را رعايت کنند.

جانشين انتظامي استان ايلام با تأکيد بر اينکه بايد از هرگونه ايجاد موکب که موجب گره ترافيکي مي شود پرهيز شود، افزود: بدون مجوز دستگاه‌هاي مسئول، داير کردن موکب ممنوع است.

سرهنگ کاظمي با اشاره به اينکه در ايام اربعين از تردد زائران اتباع خارجي از مرز مهران جلوگيري مي‌شود، گفت: با توجه به برنامه‌ريزي‌هايي که شده اتباع خارجه از مرز چزابه و شلمچه حق عبور دارند و از تردد زائران اتباع خارجه در اين ايام از مرز مهران جلوگيري مي‌شود.

وي تصريح کرد: در حوزه پيشگيري از جرايم ، واحدهاي تخصصي لازم و کافي پيش‌بيني‌ و تمام رده‌هاي پليسي کاملاً مشخص‌ شده و هيچ‌گونه نگراني براي تأمين امنيت زائران مرز مهران وجود ندارد.

جانشين فرمانده انتظامي استان ايلام بابيان اينکه با توجه به لغو برگزاري کنگره حج افزايش تردد زائران اربعين اجتناب‌ناپذير است، خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌هاي امنيتي و اطلاعاتي در ايام اربعين پاي‌کار هستند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *