انجام نظارت تخصصي آمادي کل کشور تا شهريورماه سال آينده

معاون آماد و پشتيباني ناجا گفت: کنترل، نظارت، مراقبت و نگهداري بايد در نيروي انتظامي فرهنگ سازي شود و در همين راستا نظارت تخصصي آماد و پشتيباني 31 استان کشور تا شهريورماه سال آينده انجام مي شود.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “محمدي” در جلسه نظارت تخصصي آماد و پشتيباني استان البرز که در ستاد فرماندهي انتظامي اين استان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از انجام اين نظارت ها ، بررسي نقاط قوت و ضعف موجود در استان ها و ارتقاء سطح کمي و کيفي فعاليت هاي آمادي در ناجا است.

وي ضمن تسليت به مناسبت شهادت چهارمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت حضرت زين العابدين امام سجاد(ع) بيان کرد: ان شاءالله تا شهريورماه سال آينده همه استان هاي کشور در حوزه آماد و پشتيباني تحت نظارت تخصصي ستادي قرار خواهند گرفت.

اين مقام انتظامي ابراز داشت: استان البرز اولين استاني است که به صورت پايلوت تحت نظارت هاي مذکور قرار گرفته و ان شاءالله نتايج و تجربيات حاصل از اين برنامه در استان هاي ديگر به کار گرفته خواهد شد.

سردار محمدي افزود: با توجه به زمانبندي صورت گرفته حدود سه ماه ديگر نتايج و مصوبات اين نظارت اعلام خواهد شد تا بهره برداري هاي بعدي انجام شود.

وي تأکيد کرد: کنترل، نظارت، نگهداري و مراقبت از جمله مهمترين موضوعاتي است که بايد در سازمان پليس، فرهنگ سازي شود و فرماندهان و مديران بايد در اين زمينه پيشقدم شوند و آن را در مجموعه هاي تحت امر خود به نحو شايسته اي تکثير کنند.

معاون آماد و پشتيباني ناجا در پايان گفت: حسابداري ، حسابرسي، سازماندهي و ساماندهي امکانات و پتانسيل هاي موجود بايد در اولويت کاري همه رده ها قرارگرفته و بروز رساني هاي لازم صورت گيرد.

در ادامه فرمانده انتظامي استان البرز ، ضمن تسليت به مناسبت ايام اسارت آل الله و شهادت امام سجاد(ع) گفت: البرز در جايگاه سي و يکمين استان کشور از موقعيت خاصي برخوردار است و ويژگي هاي اين استان نوپا بايد در اختصاص منابع و امکانات لحاظ شود.

سردار “کامراني صالح” در اين باره توضيح داد: نزديکي به پايتخت، تراکم جمعيتي 10.5 برابري ميانگين کشوري، نرخ رشد جمعيتي در حدود دو برابر ميانگين کشور، تردد روزانه بيش از يک ميليون خودرو از راه هاي استان، وجود سه هزار و 500 مرکز توليدي و صنعتي که اين استان را قطب کشاورزي، علمي و صنعتي کشور ساخته است، وجود چهار زندان بزرگ کشور، چالش هايي نظير حاشيه نشيني و سکونت گاه هاي غيررسمي، وجود چهار راه عمده مواصلاتي کشور که در مجموع نيم درصد راه هاي کشور را دربر مي گيرد اما متحمل بار ترافيکي 18.5 درصدي هستند از جمله اين موارد است.

سردار کامراني صالح ضمن تقدير و تشکر از همکاري معاونت آماد ناجا در احداث و تجهيز آشپزخانه نيمه صنعتي ستاد فرماندهي انتظامي استان گفت: موقعيت خاص استان البرز به گونه اي است که همکاران ما در طول سال با توجه به مناسبت ها و رخدادها به ميزان قابل توجهي در آماده باش هستند و بايد جيره غذايي و ساير امکانات مورد نياز جهت پشتيباني آنها فراهم باشد تا بتوانند به بهترين شکل به مردم شريف کشور خدمات ارائه کنند.

فرمانده انتظامي استان در پايان تصريح کرد: هدف از اين نظارت ها، رفع معايب و مشکلات است که قطعاً با اين نگرش به سمت رشد و بهينه تر کردن ساختارها ، گام هاي موثرتري برخواهيم داشت.

گفتني است ، در اين جلسه سردار کامراني صالح فرمانده انتظامي استان، سرهنگ “اکبر صحرايي”معاون هماهنگ کننده پليس البرز، مديران آماد و پشتيباني ناجا و فرماندهان، مديران و کارکنان معاونت آماد و پشتيباني ستادفرماندهي انتظامي استان حضور داشتند.

بازديد از آشپزخانه نيمه صنعتي و همچنين حضور بر مزار شهيد گمنام ستاد فرماندهي انتظامي استان البرز، اداي احترام و قرائت فاتحه از برنامه هايي بود که در حاشيه اين جلسه انجام شد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *