تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی موشن‌گرافیک آیات


سادس/لرستان دبیر اجرایی جشنواره ملی موشن گرافیک آیات گفت: به دلیل استقبال هنرمندان سراسر کشور و درخواست‌های متعدد مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۲۰ آذرماه تمدید شد.

منصور احمدی در گفت‌وگو با سادس، گفت: با توجه به استقبال هنرمندان و موشن‌کاران سراسر کشور از جشنواره ملی موشن‌گرافیک «آیات» و تقاضای آن‌ها، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۲۰ آذرماه تمدید شد.

وی با اشاره به این‌که این مهلت قابل تمدید نیست، ادامه داد: هنرمندان این رشته می‌توانند آثار خود را از طریق مراجعه به سایت جشنواره به آدرس www.qlr.farhang.gov.ir و بخش ثبت‌نام برای دبیرخانه ارسال کنند.

احمدی تصریح کرد: همچنین دبیرخانه جشنواره آماده دریافت آثار هنرمندان رشته موشن گرافیک از طریق پیام‌رسان‌های سروش، ایتا و واتس‌اپ به شماره ۰۹۳۰۴۹۱۸۰۴۲ ارسال کنند.

دبیر اجرایی جشنواره ملی موشن گرافیک «آیات» با اشاره به این‌که هر نفر می‌تواند حداکثر ۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند، اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در هر بخش سه اثر برگزیده به‌عنوان آثار اول تا سوم و پنج اثر به‌عنوان آثار شایسته تقدیر از سوی هیئت داوران انتخاب خواهند شد.

احمدی تصریح کرد: در هر بخش به مقام اول تندیس، گواهی‌نامه رسمی و مبلغ پنج میلیون تومان هدیه نقدی، به مقام دوم گواهی‌نامه رسمی و مبلغ سه میلیون تومان هدیه نقدی، به مقام سوم گواهی‌نامه رسمی و مبلغ دو میلیون تومان هدیه نقدی و به هر اثر شایسته تقدیر گواهی‌نامه رسمی و مبلغ یک میلیون تومان هدیه نقدی هدیه داده می‌شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *