احساس آرامش و امنيت مردم، نتيجه رويکرد جامعه محوري پليس است

رئيس حوزه علميه استان زنجان گفت: احساس آرامش و امنيت مردم در کنار پليس ، نتيجه رويکرد جامعه محور نيروي انتظامي است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام “حسن بيات” در ديدار با سرهنگ “رضا باباپور” فرمانده يگان ويژه استان زنجان، اظهار داشت: احساس آرامش و امنيت مردم در کنار پليس، نتيجه رويکرد جامعه محور نيروي انتظامي است.

وي ضمن قدرداني از زحمات و تلاش هاي شبانه روزي کارکنان يگان ويژه در ايام سوگواري ابا عبداله الحسين (ع)، گفت: يگان ويژه يك مجموعه ارزشي، فرهنگي و قابل تحسين است که بارها شاهد موفقيت هاي چشمگير آن بوده ايم که اين نتيجه رويکرد جامعه محوري پليس است.

حجت الاسلام بيات، امنيت را از مهمترين نيازمندي هاي زندگي انسان عنوان کرد و افزود: رسالت نيروي انتظامي تامين نظم و امنيت و پناهگاهي محكم براي آحاد جامعه است كه در سايه آن، شهروندان احساس آرامش و امنيت داشته باشند؛ با توجه به رويکرد مردم محوري پليس در اجراي ماموريت ها، امروز شهروندان از حضور پليس، احساس امنيت و آرامش مي کنند که اين سرمايه بزرگي براي نيرو به شمار مي آيد.

در ادامه اين ديدار، “سرهنگ رضا باباپور” ضمن عرض تسليت ايام سوگواري سالار شهيدان يادآور شد: خدمت بي‌منت موجب برقراري عدالت و امنيت در جامعه مي‌شود.

وي گفت: تقويت تعامل پليس با سازمان ها و نهادهاي دولتي موجب افزايش نظم و امنيت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خواهد شد.

فرمانده يگان ويژه زنجان خاطر نشان کرد: بايد همه ارگان ها و نهادهاي دولتي با همدلي و اتحاد مثال زدني در امر خدمت به مردم از يکديگر پيشي بگيرند چرا که خدمت صادقانه به مردم قطعا رضايت پروردگار را نيز در پي خواهد داشت./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *