ضرب و شتم و توهین به خبرنگاران به جُرم پیگیری مطالبات مردم/ محافظ معاون رئیس‎جمهور: پدیده همیشه برای ما دردسر بوده‎است

خبرنگار یکی از رسانه‌ها که درصدد طرح یک پرسش از شریعتمداری و پیگیری مطالبات سهامداران زیاندیده پروژه پدیده شاندیز بود، با برخورد امنیتی تیم حفاظتی کاروان دولت مواجه و مورد توهین و ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش سادس به نقل از صبح توس، شب گذشته در حاشیه بازدید محمد شریعتمداری معاون اجرائی رئیس جمهور، حسین فریدون دستیار ویژه و برادر رئیس جمهور و علیرضا رشیدیان استاندار خراسانرضوی از نمایشگاه «خانواده ایرانی، خانه ایرانی، تولید ایرانی» در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شده بود، خبرنگار روزنامه شهرآرا که درصدد طرح یک پرسش از شریعتمداری و رشیدیان و پیگیری مطالبات سهامداران زیاندیده پروژه پدیده شاندیز بود، با برخورد امنیتی تیم حفاظتی کاروان دولت مواجه و مورد توهین و ضرب و شتم قرار گرفت.

تیم حفاظت امنیتی معاون رئیس جمهور حین سؤال خبرنگار شهرآرا درخصوص آخرین وضعیت پدیده و تشکیل اتاق تبادل سهام برای این شرکت از شریعتمداری و استاندار خراسان رضوی، تلفن همراه و کیف این خبرنگار را گرفته و وی را به اتومبیل نیروی انتظامی منتقل کردند.

در فایل صوتی زیر که صدای شریعتمداری، فریدون، رشیدیان، خبرنگار شهرآرا و همچنین اعضای تیم حفاظتی معاون رئیس جمهور به وضوح شنیده میشود، محافظ استاندار ضمن حمله به قربانی، با صراحت میگوید «پدیده همیشه برای ما دردسر بودهاست».

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *