توقيف محموله هاي ميلياردي کالاي قاچاق درکازرون

فرمانده انتظامي شهرستان کازرون از توقيف 9 دستگاه خودرو حامل كالاي قاچاق به ارزش دو ميليارد و 480 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس،سرهنگ “رجبعلي رزمجوئي ” گفت: ماموران انتظامي شهرستان كازرون در راستاي مبارزه با قاچاق كالا، اقدام به كنترل خودروهاي عبوري در جاده هاي اطراف اين شهرستان كردند.

وي ادامه داد: در اين راستا ماموران موفق شدند 9 دستگاه خودرو كاميون، كاميونت و سواري حامل كالاي قاچاق را شناسايي و توقيف كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان کازرون اظهار كرد: از اين خودروها هفت تن و 980 کيلوگرم برنج، 21 تن و 950 کيلوگرم لوبيا چيتي، 460 ثوپ البسه و 353 تخته پتو خارجي همگي فاقد مجور قانوني و گمركي كشف كنند.

سرهنگ رزمجويي با اشاره به دستگيري 9 نفر در اين رابطه و معرفي آنها به مراجع قضائي گفت: ارزش اين محموله هاي كالاي قاچاق دو ميليارد و 220 ميليون ريال برآورد شده است.

وي از شهروندان در خواست كرد: در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير مجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110اطلاع دهند.

فرمانده انتظامي کازرون با تأکيد بر اجراي مستمر طرح هاي عملياتي مبارزه با قاچاق در آن شهرستان، خاطرنشان كرد: جلوگيري از رسيدن قاچاقچيان به اهداف شوم شان، آرامش و آسايش شهروندان و برخورد با قاچاقچيان و متخلفان، افتخاري بس عظيم براي پليس است و نيروي انتظامي در تحقق اين هدف از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهدكرد./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *