تامين نظم و انضباط هيئت هاي مذهبي با به کارگيري پليس ياران محرم

فرمانده انتظامي استان از به کارگيري پليس ياران محرم براي تامين نظم وانضباط دسته جات عزاداري و هيئت هاي مذهبي در قم خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار”کاظم مجتبايي”در ديدار با دادستان ويژه روحانيت گفت: امسال نيز پليس قم همانند سالهاي گذشته با نشست هاي تعاملي که با هيئت هاي مذهبي داشته کما في السابق ، هيئات مذهبي را حمايت مي کند.

وي گفت:مسير حرکت دستجات عزاداري به سمت حرم مطهر همانند سال گذشته است.

فرمانده انتظامي استان قم با بيان اينکه وفاق و همدلي بين پليس و هيئت هاي مذهبي وجود دارد، تصريح کرد: طي جلساتي که با خادمان هيئت هاي مذهبي توسط پليس هاي تخصصي اين فرماندهي به عمل آمده امسال نيز پليس ياران محرم براي تامين نظم وانضباط دستجات عزاداري و هيئت هاي مذهبي به کمک پليس قم مي آيند.

وي با قدرداني از حجت الاسلام”جزايي”دادستان ويژه روحانيت استان خاطرنشان کرد: ديدگاه پيش دستانه باعث شده که پليس با تمام قوا در خدمت مردم بوده و کساني که وهن دين مي کنند و مي خواهند عزاداري حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) را تحت الشعاع قرار دهند به آنها اجازه اين کار را نمي دهند.

حجت الاسلام جزايي دادستان ويژه روحانيت ضمن قدرداني از تلاش هاي فرماندهي انتظامي استان قم گفت:مجموعه پليس قم به درستي به برخي از مسائل ورود کرده و با خلوص نيت همراهي و کمک مي کنند.

وي افزود: در بخش هاي عقيدتي، اطلاعاتي و پيشگيري بسيار تعامل بالا و رضايت بخش است.

دادستان ويژه روحانيت در بخش ديگري از سخنان خود افزود:اينکه ما مي بينيم حضرتعالي به خانواده هاي معظم شهدا توجه ويژه اي داريد و به آنان سرکشي مي کنيد خيلي خوشحاليم ويکي از دلايل موفقيت شما و کارکنان تان همين است.

وي با قدرداني از رئيس پليس امنيت عمومي استان و جانشين وي گفت: به لطف الهي پليس امنيت عمومي از اقتدار بالايي برخوردار بوده و اوضاع امنيتي استان را تحت کنترل و رصد قرار داده است.

حجت الاسلام جزايي با بيان اينکه با برخورد فيزيکي مسائل حل نمي شود و نبايد کار را به صرف دستگيري رها کرد، تصريح کرد: سازمانها و حوزه هاي فرهنگي و ديني بايد در زمينه اعتقادات و فرهنگ کار کنند تا جريان فکر به انحراف نرود.

دادستان ويژه روحانيت تصريح کرد: البته در اين زمينه کار زياد و هزينه شده اما کافي نيست و بايد بيشتر کار شود.

گفتني است، در پايان اين نشست از سردارمجتبايي فرمانده انتظامي استان قم، جانشين اين فرماندهي، رئيس پليس امنيت عمومي استان و برخي ديگر از مسئولان توسط دادستان ويژه روحانيت تقدير شد. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *