پليس در اربعين امسال با آمادگي بيشتري حضور دارد/مردم به توصيه هاي پليس در ايام محرم توجه کنند

فرمانده ناجا درخصوص تمهيدات پليس براي مراسم اربعين، گفت: تمهيدات لازم پيش بيني شده و نيروي انتظامي امسال با آمادگي بيشتري نسبت به سال هاي گذشته حضور خواهد داشت.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار ” حسين اشتري” در حاشيه آيين افتتاح و بهره برداري از سامانه ” سپهتن” و پاسگاه پليس راه شريف آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز راه اندازي پاسگاه هاي متحدالشکل با مهندسي و تيپ ثابت آغاز شد و اميدواريم با همت همکارانمان در وزارت راه و شهرسازي 50 پاسگاه پليس راهي که مدنظر داريم تا پايان سال راه اندازي و مورد بهره برداري قرار گيرد.

وي افزود: تسريع در کنترل و خدمات دهي به رانندگان ، ايمني و رفاه براي مسافران و ارتقاء نظارت و کنترل پليس از مزيت هاي اين سامانه است.

فرمانده ناجا در پاسخ به اين سوال که کارآيي اين سامانه در مبارزه با پديده قاچاق کالا چيست، عنوان کرد: اگر اين سامانه مجهز شود در اين زمينه نيز قابل بهره برداري است.

وي تأکيد کرد: با تجهيز اين سامانه و ورود اطلاعاتي، نظارت بر کاميون ها و باربرها امکان پذير خواهد بود. مطمئنا هر چقدر کنترل هوشمندتر باشد با دقت و سرعت بيشتري نظارت صورت مي گيرد.

عالي ترين مقام انتظامي کشور در خصوص تمهيدات ترافيکي براي ايام عزاداري حسيني عنوان کرد: همزمان با دهه اول محرم به ويژه تاسوعا و عاشوراي حسيني همکارانم در پليس راهور و پليس راه هاي سراسر کشور آماده ارائه خدمات هستند و لازم است شهروندان به توصيه هاي پليس توجه داشته باشند تا برنامه ها با نظم بيشتري انجام شود.

فرمانده ناجا ادامه داد: هماهنگي در خصوص مراسم دهه محرم پيش از شروع اين ايام صورت گرفته و توصيه هاي لازم به روساي هيئت هاي مذهبي ارائه شده و لازم است که شهروندان در اين ايام نيز به توصيه هاي پليس توجه کنند.

سردار اشتري در پاسخ به اين سوال که تمهيدات ناجا براي مراسم اربعين چيست، گفت: تمهيدات لازم پيش بيني شده و پليس امسال با آمادگي بيشتري نسبت به سال هاي گذشته حضور خواهد داشت.

وي گفت: سه مرز مهران ، چزابه و شلمچه و يک مرز دريايي نيز براي تردد زائران اربعين حسيني در نظر گرفته شده که در تلاشيم با آمادگي کامل، مطلوب ترين خدمات به زوار ارائه شود و شايسته است که زائران نيز در اين ايام به هشدارها و توصيه هاي پليس توجه کنند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *