تکاپوی فدراسیون وزنه‌برداری برای برگزاری مجمع انتخابات هیات کرمانشاه


دوپینگ وزنه برداری معلولان

بیش از هفت ماه از پایان دوره چهار ساله ریاست هیات وزنه برداری کرمانشاه می گذرد و در این مدت علیرغم تمام تلاش ها و درخواست های مسئولان ورزش استان از فدراسیون وزنه برداری جهت برگزاری مجمع انتخابات هیات، این فدراسیون به بهانه های مختلف بدون اقدام لازم تنها به انتصاب دو سرپرست اکتفا کرده است.

به گزارش سادس، اکنون که تا چند ماه دیگر برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون وزنه برداری در پیش است، این فدراسیون طی نامه ای از مسئولان ورزش استان درخواست کرده تا بستر برگزاری مجمع انتخاباتی هیات این رشته پرطرفدار را فراهم کند.

جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفت و گو باخبرنگار سادس، اظهارکرد: از اردیبهشت امسال که دوره چهارساله ریاست بابک سلیمی بر هیات وزنه برداری کرمانشاه به اتمام رسید، بیش از ۱۰ بار با فدراسیون مربوطه مکاتبه داشتیم تا زمانی را برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات به ما اعلام کنند.

وی اضافه کرد: در این مدت فدراسیون هربار به دلایل مختلف از اعلام زمانی برای برگزاری مجمع خودداری می کرد.

معاون ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: چند روز پیش نامه‌ای از فدراسیون وزنه برداری دریافت کردیم که طی آن درخواست شده بود، لیست اعضای مجمع انتخابات هیات وزنه برداری کرمانشاه را برای مشخص کردن زمان برگزاری انتخابات به فدراسیون ارسال کنیم.

وی تاکید کرد: در این راستا، درحال تهیه لیست اعضای مجمع هستیم و ظرف یکی دو روز آینده لیست را به فدراسیون ارسال خواهیم کرد.

عزیزی یادآورشد: تمام بسترهای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری کرمانشاه را فراهم کرده ایم. مقدمات برگزاری مجمع را انجام داده‌ایم.

همچنین سعدی رشیدی سرپرست هیات وزنه برداری کرمانشاه نیز با بیان اینکه مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری کرمانشاه فراهم است، عنوان کرد: برای برگزاری این مجمع چهار کاندیدا ثبت نامی داشته ایم.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه روسای پنج هیات شهرستانی نیز در این مجمع حق رای دارند، طی ماه های گذشته مجمع انتخاباتی هیات های شهرستانی نیز برگزار شد.

سرپرست هیات وزنه برداری کرمانشاه اضافه کرد: طی مدتی که این هیات با سرپرست اداره شد، تمام توان خود را بکار گرفتیم تا فعالیت های آن بدون مشکل انجام شود، اما قطعا مدیریتی که ثبات ندارد نمی تواند برای هیات تصمیم گیری کلان داشته باشد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *