جايگاه ارزشمند نيروي انتظامي بايد در جامعه حفظ شود

مرجع تقليد و استاد برجسته حوزه علميه قم با تقدير از تلاش شبانه‌روزي كاركنان نيروي انتظامي گفت: جايگاه ارزشمند نيروي انتظامي بايد در جامعه حفظ شود.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، آيت‌الله”سيد محمدعلي علوي‌گرگاني” در ديدار با فرماندهان و مسئولان انتظامي گلستان گفت: آثار و بركات تلاش نيروي انتظامي در بخش هاي مختلف كاملا محسوس است و مردم نيز اين تلاش‌ها را با چشم بصيرت خود مي بينند.

وي با بيان اينكه پيشرفت جوامع وابسته به امنيت موجود در آن جامعه است،‌ تصريح كرد: اگر امنيت در جامعه وجود نداشته باشد، هيچ كار و فعاليتي انجام نمي‌شود و در صورت وجود امنيت،‌ اقتصاد، تجارت و سياست رونق مي‌گيرد.

اين استاد برجسته حوزه علميه قم تصريح كرد: برخورد با جرايم مشهود يكي از ماموريت‌هاي ذاتي نيروي انتظامي بوده و بايد از قدرت و اقتدار اين نيرو در همه عرصه‌ها به‌خصوص در زمينه جرايم خشن و جرايم مشهود استفاده كرد و نسبت به برخورد با آن جرايم اقدام كند.

آيت‌الله علوي‌گرگاني با بيان اينكه خدمات شايسته پليس بر كسي پوشيده نيست، اظهار داشت: جايگاه نيروي انتظامي در جامعه جايگاه ارزشمندي است و اين جايگاه بايد حفظ شود.

وي، ولايت فقيه را پايه و اساس انقلاب اسلامي دانست و بيان داشت: ولايت فقيه ديده‌بان كشور است و همه ما مطيع و پيرو ولايت فقيه و رهبر فرزانه انقلاب هستيم.

اين استاد برجسته حوزه علميه قم تهديدات در حوزه فضاي مجازي را تهديد جدي در ضربه زدن به اعتقادات و باورهاي ديني عنوان كرد و گفت: استفاده نادرست از فضاي مجازي منجر به تخريب فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه خواهد شد و ما نبايد بگذاريم حصار الهي از بين برود.

آيت‌الله علوي نقش نيروي انتظامي در برخورد با جرايم فضاي مجازي را حساس و بسيار تاثيرگذار دانست و افزود: بايد با بهره گيري از تمام ظرفيت‌ها براي هدايت نسل جديد به سمت ارزش هاي الهي استفاده كنيم.

سردار”علي‌اكبر جاويدان” فرمانده انتظامي گلستان نيز در اين ديدار محور فعاليت‌هاي پليس را در سايه جلب مشاركت هاي مردم دانست و گفت: فلسفه وجودي نيروي انتظامي، خدمت به مردم است و كاركنان نيروي انتظامي نيز خدمت به مردم را براي خود افتخار مي دانند.

فرمانده انتظامي گلستان تقويت باورها و اعتقادات ديني، ‌آموزشي، ‌صيانت از كاركنان و ترويج فرهنگ و ارزش‌هاي اسلامي را سرلوحه ماموريت‌هاي پليس عنوان و خاطرنشان كرد: پيوند مستحكم فرماندهان و مديران با عقيدتي سياسي و حفاظت و اطلاعات موجب كاهش چشمگير جرايم در بين كاركنان شده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *