بالندگي پليس ، به بركت خون شهدا است

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه خرم آباد ، گفت : نيروي انتظامي با تقديم هزاران شهيد به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ، باعث بالندگي كشور شده است .

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، حجت الاسلام والمسلمين “ميرعمادي” در ديدار سردار قنبري فرمانده انتظامي استان با وي به مناسبت گراميداشت هفته ناجا با عرض تسليت ايام سوگواري حضرت اباعبداله الحسين (ع) گفت : پليس ، مظهر نظم و امنيت و قانون است و نظم پذيري و رعايت قانون در جامعه نتيجه تلاش نيروي انتظامي مي باشد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اين كه پليس امروز بر رفتار و جهت دهي كار مردم اثر گذار است ، اعتماد مردم به پليس در استان را ، قابل تقدير دانست و گفت : همه بايد اين موضوع را قدر بدانيم .

نماينده ولي فقيه در استان با بيان اين كه مهمترين پيام مكتب اهل بيت (ع) اخوت ، امنيت ، صلح و قانون است ، گفت : تمام اين موضوعات برگرفته از پيام عاشورا است .

وي حق طلبي ، عزت طلبي ، كرامت نفس ، ايستادگي در مقابل ظلم و ستم و ثبات قدم در مسير دين و ولايت را از جمله پيام هاي عاشورا برشمرد و گفت : عاشورا در واقع نمايشگاهي از جبهه حق و باطل بود .

امام جمعه خرم آباد امنيت پايدار در استان را ناشي از زحمات و تلاش شبانه روزي مجموعه پليس دانست و افزود : اولين عامل امنيت ، ايمان و ياد خدا است و اين باعث وجود امنيت پايدار در کشور ماست.

حجت الاسلام والمسلمين ميرعمادي مدارا و مهرباني با مردم ، وحدت و اتحاد ، آمادگي و هوشياري و بصيرت ، رهبري و ولايت را از ديگر عوامل به وجود آمدن امنيت برشمرد .

لرستان دومين استان كشور در بحث كاهش جرايم است

در ادامه اين ديدار سردار قنبري فرمانده انتظامي لرستان با بيان اين كه در عرصه علم و فناوري ، تقويت ايمان و انگيزه كاركنان ، توجه به كلانتري ها و خدمت رساني به مردم در دستور كار نيروي انتظامي بوده و هست ، گفت : نتيجه اقدامات انجام شده در اين حوزه باعث ارتقا امنيت و احساس امنيت در استان شده است .

وي با اشاره به اين كه لرستان دومين استان كشور در بحث كاهش جرايم است ، افزود : كاهش فاصله كشف به وقوع جرايم ، باعث ارتقا امنيت و احساس امنيت در استان و ايجاد بازدارندگي در جرايم شده است .

قنبري با اشاره به اينکه پليس استان با تمام توان و اقتدار با هنجارشكنان و مخلان نظم و امنيت برخورد قانوني مي کند ،افزود: پليس لرستان همچون سنوات گذشته با تمام توان امنيت برگزاري هيئات و عزاداران حسيني (ع) را برقرار خواهد كرد .

فرمانده انتظامي لرستان در پايان گفت : نيروي انتظامي آن چه در توان دارد با جديت دنبال مي كند تا بتواند خدمات رساني بهتري را به مردم انجام دهد .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *