مديون امام و شهدا هستيم/عهد مي بنديم براي ارتقاء و استمرار روز افزون امنيت تلاش کنيم/ پليس پيام آور آرامش براي شهروندان با هر ايده و مذهبي است

فرمانده نيروي انتظامي در مراسم تجديد ميثاق با آرمان هاي امام خميني (ره)، با اشاره به اينکه مديون امام و شهدا هستيم، گفت: در کنار حرم امام خميني (ره) عهد مي بنديم که براي ارتقاء و افزايش روزافزون امنيت تلاش کنيم.
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “حسين اشتري” در مراسم تجديد ميثاق با آرمان هاي امام خميني (ره) در حرم مطهر بنيان گذارکبير انقلاب با بيان اينکه ما هر چه داريم از انفاس مقدس حضرت امام خميني (ره) است،گفت: امام ما توانست ما را از حکومت طاغوت رهايي بخشيده و به سمت هدايت سوق دهد.

وي افزود: پادشاهان و مسئولاني که قبل از انقلاب در رأس مملکت بودند نه ايماني به امام حسين (ع) داشتند و نه در جهت رفاه مردم کاري انجام مي دادند و در ظاهر اسلام در مملکت حاکم بود که البته اسلام آمريکايي.

وي با اشاره به اينکه کساني که در دوران انقلاب و دفاع مقدس در مقابل دشمنان ايستادند، افتخار اين را دارند که امروز به مردم خدمتي کنند، گفت: امروز امنيتي که ما داريم به برکت امام (ره) و ايستادگي در مقابل ظالمان بود.

وي حضور در بارگاه امام خميني (ره) و زيارت حرم مطهر ايشان را توفيقي براي خود و همکاران دانست و افزود: ما امروز در اينجا جمع شده ايم تا با امام راحل تجديد بيعت کنيم.

سردار اشتري با اشاره به اينکه امنيت چند بعدي است و همه براي ارتقاء آن بايد کمک کنند، گفت: مردم امروز بدانند که فرزندانشان در نيروي انتظامي آماده اند تا از جان خود براي تأمين امنيت بگذرند.

وي با بيان اينکه ما در کنار حرم امام خميني (ره) عهد مي بنديم که براي ارتقاء و افزايش روزافزون امنيت تلاش کنيم ، گفت: براي ما تفاوتي ندارد که مردم چه ديدگاه و مذهبي دارند، وظيفه ما تامين امنيت براي آحاد مردمي است که در ايران زندگي مي کنند و شهروند محسوب مي شوند، چون وظيفه پليس تأمين امنيت براي يکايک شهروندان با هر ايده و مذهبي است و طبق فرمايش مقام معظم رهبري، پليس يار مهربان مردم و پيام آور آرامش در جامعه است.

فرمانده ناجا با اشاره به اينکه امروز همکاران ما در 8 هزار 750 کيلومتر مرز آبي و خشکي در حال خدمت رساني به مردم هستند، گفت: در 6 ماه اخير علاوه بر خدمات امنيتي و انتظامي، 13 ميليون خدمات در قالب صدور گذرنامه، کارت پايان خدمت و معافيت ارائه شده است.

سردار اشتري به 13 ميليون و 400 هزار تماس با مرکز 110 اشاره کرد و گفت:در 6 ماه نخست امسال بيش از 400 هزار تماس با سامانه 197 داشته ايم که بيش از 90درصد تماس ها مورد رسيدگي قرار گرفته است.

اين مقام انتظامي به ديدار روز سه شنبه با مقام معظم رهبري اشاره کرد و افزود: در اين ديدار فرماندهي معظم کل قوا از اقدامات انجام شده در ناجا ابراز رضايت داشتند و تاکيد ايشان بر تقويت خدمات دهي در کلانتري ها که بطور مستقيم با مردم در ارتباط هستند و پيشاني نيروي انتظامي و نظام به شمار مي آيند، بود.

گفتني است، فرمانده نيروي انتظامي همزمان با آخرين روز از هفته نيروي انتظامي به همراه جمعي از فرماندهان، مسئولان و کارکنان اين نيرو با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن اداي احترام به مقام شامخ معمار کبير انقلاب اسلامي با آرمان هاي والاي امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجديد ميثاق کردند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *