پيام رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران به مناسبت هفته نيروي انتظامي

نماينده ولي فقيه، معاون رئيس جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران با صدور پيامي هفته نيروي انتظامي را به تمامي فرماندهان و پرسنل نيروي انتظامي، حافظان نظم و امنيت کشور و به ويژه خانواده شهداي معزز اين عرصه تبريک و تهنيت گفت.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه اطلاع رساني بنياد شهيد و امور ايثارگران، متن پيام حجت الاسلام و المسلمين “سيد محمد علي شهيدي” به شرح زير است:

«حقيقت اين است، که تلاشي که نيروي انتظامي در سطح کشور دارد انجام مي دهد، حقّاً و انصافاً تلاش قابل تقديري است.» مقام معظم رهبري(مدظله العالي)

نيروي انتظامي همواره خالصانه و با اراده اي پولادين با حماسه آفريني و دفاع از کيان جامعه بر برقراري نظم اجتماعي همت گمارده که نتيجه آن را در ايجاد ثبات و امنيت موجود در فضاي اجتماعي شاهد هستيم.

به يقين امنيتي که امروز با تلاش هاي سترگ اين انسان هاي بزرگ و دلاور حاصل شده اقتدار و وحدت نظام را در مقابل چشم همگان رقم زده است، از اين رو اقدامات و عملکرد شايسته آنان و دلاوري هايشان سزاوار تقدير است.

بدون ترديد تلاش نيروي انتظامي در ايجاد امنيت، قانون گرايي، مشارکت و حفظ نظم عمومي در عرصه هاي مختلف بسيار مؤثر بوده و نمود آن را مي‌توان به وضوح در سطح جامعه مشاهده کرد.

در اين زمينه لازم است، ياد و نام شهداي معظم نيروي انتظامي را گرامي بداريم چرا که بسيارند شهداي معززي که در اين ميدان براي حفظ آرامش، آسايش و برقراري امنيت کشور از جان خود گذشتند و امروز ياد و نامشان به واسطه ايمان، اعتقاد، ايثار و رشادتشان سرلوحه ملت شريف ايران قرار گرفته است.

هفته نيروي انتظامي را به تمامي فرماندهان و پرسنل نيروي انتظامي، حافظان نظم و امنيت کشور و به ويژه خانواده شهداي معزز اين عرصه تبريک و تهنيت عرض نموده و براي همه عزيزان توفيق روزافزون در پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي مسئلت مي نمايم.#

سيد محمدعلي شهيدي

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *