براي دستيابي به جايگاه رفيع بايد در توليد علم طليعه دار شد

فرمانده انتظامي استان گفت: براي دستيابي به جايگاه رفيع در عرصه هاي مختلف بايد در توليد علم طليعه دار شد.

به گزارش  سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار” محمدرضا ميرحيدري “به مناسبت هفته ناجا در نشست با اساتيد و روساي مراكز علمي و دانشگاهي استان، با بيان اينكه نيروي انتظامي بايد به هرشكل ممكن براي مردم امنيت ايجاد كند، افزود: پليس با توجه به نوع ماموريت هايي كه دارد بايد هنرمندانه امنيت در جامعه را كنترل كند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينكه اراده سازماني نيروي انتظامي برخورد با كجروي و ناهنجاري است بيان داشت: هركس در هر مسئوليتي بايد رسالت خود در خدمت به مردم را به نحو احسن انجام دهد.

وي با تاكيد براينكه نيروي انتظامي همواره از لحاظ فكري و لساني نيازمند همكاري مراكز علمي و دانشگاهي خواهد بود،اظهار داشت: براي حل مشكلات فرهنگي بايد كارگروهي متشكل از دستگاه هاي فرهنگي در استان تشكيل شود .

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه با اشاره به عملكرد پليس استان، گفت: در 6 ماه اول سال جاري وقوع قتل در استان كاهش 28 درصدي داشته است.

سردار ميرحيدري با بيان اينكه 46 درصد نزاع و درگيري، 31 درصد سرقت منزل، سرقت مغازه 24 درصد نيز در اين مدت كاهش داشته است، افزود: كشفيات پليس استان در بحث موادمخدر نيز افزايش 56 درصدي نسبت به سال قبل دارد.

فرمانده انتظامي استان گيلان با اشاره به جايگاه علم در جامعه و اينكه توسعه علمي رمز بقاء و راهبرد اصلي حفظ سرمايه هاي مادي ومعنوي درجهان امروز است، تاكيد كرد:براي دستيابي به جايگاه رفيع در عرصه هاي مختلف بايد در توليد علم طليعه دار شد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *