مردم در سايه خدمات پليس احساس آرامش مي کنند

رئيس دادگستري استان با بيان اينكه مردم در لحظه لحظه زندگي خود در سايه خدمات پليس احساس آرامش مي كنند، گفت: شايسته است تمام ايام سال روز نيروي انتظامي نامگذاري شود.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام و المسليمن “قاصدي” در مراسم صبحگاه مشترك نيرو هاي مسلح استان اردبيل با تسليت و تعزيت فرا رسيدن ايام حزن انگيز شهادت امام “حسين”(ع) و گراميداشت هفته نيروي انتظامي و اداي احترام به مقام شامخ شهدا گفت: هفته ناجا فرصتي مغتنم براي تجليل از تلاش هاي ايثارگرانه كاركنان انتظامي و ارزش گذاري به توفيقات پليس در سنگر تأمين نظم و امنيت جامعه است.

وي با بيان اينكه در طول ادوار مختلف زندگي بشر بعضي رخدادها به لحاظ تأثيرگذاري عميق ماندگار و جاويدان مي شوند، اظهار داشت: واقعه عاشورا و حماسه دفاع مقدس از نمونه بارز اين رخدادها بوده كه به لحاظ تأثيرگذاري عميق روحي، جسمي، رواني و فكري هيچ گاه از اذهان مردم پاك نشده و تا ابد در تاريخ ماندگار شده اند.

رئيس دادگستري استان اردبيل با اشاره به اينکه نيروي انتظامي به لحاظ خدمات رساني شايسته به مردم و افزايش احساس امنيت آنان جايگاه و منزلت اجتماعي ارزشمند و مقدس دارد، افزود: مردم در لحظه لحظه زندگي خود و در سايه خدمات پليس احساس امنيت و آرامش كرده، لذا از اين حيث شايسته است تمام ايام سال روز نيروي انتظامي نامگذاري شود.

حجت الاسلام و المسلمين قاصدي فعاليت هاي نيروي انتظامي در ابعاد مختلف مأموريتي را مشمول پاداش الهي و اجر معنوي دانست و گفت: حفاظت از ارزش ها، اعتقادات، باورهاي ديني ، امنيت و آرامش فردي و اجتماعي، وظيفه سنگين و مقدس نيروي انتظامي بوده كه شايسته است اين فعاليت ها با نيت الهي و كسب رضاي خداوند انجام و احساس مسئوليت ويژه و الهام گيري از ارزش ها و اخلاقيات چاشني كار باشد.

رئيس دادگستري استان اردبيل با اشاره به اينكه مردم و جامعه از نيروي انتظامي انتظار دارند در مقابله با مجرمان ، قاچاقچيان و بر هم زنندگان آسايش و امنيت مقتدرانه وارد عمل شوند، بيان داشت: دستگاه قضائي با حداكثر توان از اقدامات قانوني نيروي انتظامي حمايت مي كند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *