مبارزه با آسيب هاي اجتماعي در گرو همدلي و همکاري است

نماينده ولي فقيه و امام جمعه بندرعباس ، مبارزه با جرايم و آسيب هاي اجتماعي را در گرو همدلي، همکاري و هم صدايي دانست و بر اتحاد ميان مسلمانان تاکيد کرد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، آيت اله “نعيم آبادي” در نشست هم انديشي با ائمه جمعه و جماعات استان هرمزگان در بندرعباس گفت: وظايفي که به عهده نيروي انتظامي است مورد قبول همه ماست و مي دانيم که ناجا با گستردگي دامنه ماموريت هايش مبارزه با جرايم و آسيب هاي اجتماعي در سطح جامعه را به عهده دارد.

آيت اله نعيم آبادي با اشاره به اينکه اهل سنت و تشيع هر دو بر حرام بودن قاچاق کالا، مواد مخدر و مشروبات الکلي معتقدند افزود: امنيت حاکم در جامعه را مديون فرمانبرداري از فرماندهي کل قوا و هماهنگي با نيروي انتظامي مي دانيم.

وي اتحاد را رمز موفقيت بين مسلمانان دانست و افزود: نبايد به گفته هاي افرادي که با صحبت هاي بي پايه و اساس قصد برهم زدن وحدت ميان مسلمانان را دارند، توجه کرد.

امام جمعه بندر عباس با اشاره به اينکه در دنيا، چهار هزار و 500 اتاق فکر وجود دارد، ادامه داد: اين افراد هدفي جز تخريب افکار مسلمانان ندارند .

وي همدلي ، همکاري و هم صدايي را از ابزارهاي مقابله با آسيب هاي اجتماعي برشمرد و بر اتحاد ميان مسلمانان تاکيد کرد.

کشف 47 تن انواع مواد مخدر در استان

در ادامه سردار”عزيزاله ملکي” فرمانده انتظامي استان بر همکاري ائمه جمعه و جماعات جهت تسهيل ماموريت هاي ناجا تاکيد و تصريح کرد:با همکاري اين عزيزان قطعا ماموريت هاي پليس تسريع و تسهيل خواهد يافت.

وي به کشف 47 تن و 120 کيلوگرم انواع مواد مخدر در نيمه نخست امسال اشاره و از افزايش 23 درصدي اين کشفيات نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزايش 52 درصدي کشفيات کالاي قاچاق

سردار ملکي با اشاره به کشف 415 ميليارد توماني کالاي قاچاق از ابتداي سال جاري تا کنون افزود: اين آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش 52 درصدي کشفيات را نشان مي دهد.

فرمانده انتظامي هرمزگان اظهار اميدواري کرد که با کمک ائمه جماعات و نمايندگان ولي فقيه، همچون سنوات گذشته در اجراي هرچه بهتر ماموريت هاي پليس در راستاي امنيت مطلوب شهروندان توفيقات مطلوبي به دست آوريم. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *