عملکرد سالم نيروي انتظامي امنيت کشور را تضمين مي‌کند

نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري با تاکيد بر اينکه بايد امنيت اخلاقي جزئي از امور نيروي انتظامي باشد، گفت: عملکرد سالم نيروي انتظامي امنيت کشور را تضمين مي‌کند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،حجت الاسلام و المسلمين “محسن کازروني” در آئين صبحگاه مشترک نيروهاي پليس که صبح شنبه به مناسبت هفته ناجا در محل ستاد فرماندهي انتظامي استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: نيروي انتظامي نقش بي بديلي در راستاي برقراري نظم و امنيت در کشور دارد.

وي با بيان اينکه محرم و واقعه عاشورا پر قدرت ترين حادثه تاريخي است که درس استقامت، صبوري و مقاومت را به مردم ارائه مي کند، افزود: هشت سال دفاع مقدس مايه افتخار کشور است چرا که رزمندگان و ايثارگران اجازه ندادند حتي وجبي از خاک کشور توسط بيگانگان به يغما برده شود.

نماينده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبري خاطرنشان کرد: رزمندگان اين نظام در هشت سال دفاع مقدس با پيروي از امام حسين(ع) در مسير انقلاب و اسلام تا پاي جان خود حرکت کردند و در اين مسير از هيچ کوششي دريغ نکردند.

حجت الاسلام و المسلمين کازروني با اعلام اينکه امام حسين(ع) و عاشورا نقطه مشترکي بين تمام اقليت ها، مذاهب و اديان محسوب مي شود، تصريح کرد: داشتن اشتراکات در جامعه بستر امنيت را بيش از گذشته فراهم مي کند.

وي با اشاره به اينکه بايد از مولفه مهم محرم و عاشورا در راستاي توسعه امنيت و استقامت بهره گرفت، گفت: مادامي که نام امام حسين(ع) در کشور طنين انداز است اين کشور در امنيت بسر خواهد برد.

حجت الاسلام و المسلمين کازروني بيان کرد: ميزان احترام مردم به امام حسين (ع) به حدي است که در ايام محرم ، حجم تخلفات کاهش چشمگيري پيدا مي کند.

نماينده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبري، ايمان به خدا و معاد را يکي از عوامل ايجاد امنيت برشمرد و افزود: با اتکا به فرامين الهي آرامش در جامعه آشکار مي شود.

وي با اشاره به اينکه بدون شک آرامش کنوني کشور را مرهون الطاف الهي، رهنمودهاي مقام معظم رهبري و فعاليت سربازان اين آب و خاک در نيروهاي مسلح هستيم، گفت: اگر قدري در فضاي مجازي آرامش داريم اين امنيت را مديون فعاليت پليس فتا هستيم.

حجت الاسلام و المسلمين کازروني با تاکيد بر اينکه بايد امنيت اخلاقي جزئي از امور نيروي انتظامي باشد، گفت: تا جايي که نيروي انتظامي سالم حرکت مي کند امنيت در کشور نمود بيشتري پيدا مي کند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *