بالاترين ضريب امنيتي را در کشور داريم

استاندار با تاکيد بر اينکه اين استان داراي بالاترين ضريب امنيتي است، گفت: شرايط براي سرمايه گذاري در اين استان فراهم است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سيد موسي خادمي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اين استان در زمينه قاچاق مواد مخدر و کالا به يک منطقه ترانزيتي و معبر تبديل شده که انتظار مي‌رود مبارزه با اين مهم تشديد شود.

وي با تاکيد بر اينکه شرايط براي سرمايه‌گذاري در کهگيلويه و بويراحمد فراهم است عنوان کرد: در برخي نقاط اين استان قاچاقچيان که از اين مسير عبور مي‌کنند امنيت جاده‌ها را دچار مشکل کرده که انتظار مي‌رود پليس همچون گذشته خواب راحت‌ را از اين قاچاقچيان بگيرد.

خادمي با بيان اين که امنيت هم وسيله است و هم هدف گفت: امنيت به تعبير سلبي وسيله و به تعبير تعالي انسان ها هدف است بنابراين يکي از اهداف حکومت اسلامي برقراري امنيت است و کساني که امنيت را برقرار مي کنند از جايگاه والايي در پيشگاه خداوند متعال برخوردارند.

وي با تاکيد بر اينکه اين استان داراي بالاترين ضريب امنيت و کمترين جرايم به نسبت ساير استان‌ها است افزود: اين مهم با تلاش، ايثارگري و از خودگذشتگي ماموران سبز پوش نيروي انتظامي که آرامش خود و خانواد‌هايشان را براي تامين امنيت و آرامش مردم هزينه مي‌کنند، محقق شده است.

نماينده عالي دولت در استان کهگيلويه و بويراحمد ابراز کرد: پليس اين استان در تمامي صحنه‌هاي حساس از جمله انتخابات مجلس دهم و سفر رئيس جمهوري نقش خوبي ايفا کرده است.

استاندار کهگيلويه و بويراحمد با اشاره به اينکه فرهنگ، اقتصاد و توسعه بدون امنيت معني ندارد تصريح کرد: امنيت پايه تمام بحث‌هاي توسعه‌اي استان بوده و البته هم اکنون به دليل تدبير نيروهاي امنيتي و نظامي هيچ مشکلي وجود ندارد و شرايط براي فعاليت اقتصادي فراهم است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *