به ثمر رسيدن نهال انقلاب با ايستادگي شايسته نيروي انتظامي

رئيس سازمان انرژي اتمي در همايش سراسري يگان هاي حفاظت عنوان كرد: انجام شايسته ماموريت هاي گسترده نيروي انتظامي و پايداري در اين عرصه، نهال انقلاب را به درختي تنومند تبديل كرد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، دكتر «صالحي» با بيان اينكه دين براي برقراري اخلاق آمده است و انقلاب اسلامي نيز براي برپايي دين رخ داده است گفت: ما با انقلاب تصميم گرفتيم در سايه رهبري امام (ره) در راه دين حركت كنيم.

وي افزود: انسان دو بعد دارد بعد جسماني و معنوي كه اين دو مانند دو بال يك پرنده هستند و بايد با هم باشند تا انسان اوج بگيرد.

رئيس سازمان انرژي اتمي با تاكيد بر اينكه بعد معنوي نياز به دين دارد گفت: دليل حركت ما در بستر دين اين است كه مي خواهيم در هر دو بعد همزمان پيشرفت كنيم .

وي خاطر نشان كرد: ما با انقلاب خود نويد تحولي عظيم به جهان داديم و امروز نيز در مسير درستي حركت مي كنيم هر چند كه كاستي هايي وجود داشته باشد ولي با توجه به فشارها و محدوديت ها ما راه را درست آمديم.

دكتر صالحي با اشاره به اينكه عبادت به جز خدمت به خلق نيست خاطر نشان كرد: كساني كه امنيت را در جامعه برقرار مي كنند خدمت به خلق مي كنند لذا همواره در حال عبادت هستند پس برخورداري از اين موقعيت نيازمند تشكر لحظه به لحظه از پروردگار است.

معاون رئيس جمهور با بيان اينكه تقارن هفته ناجا با ايام محرم حامل پيام است گفت: شما عزيزان پيروان امام حسين(ع) هستيد و همانطور كه امام حسين (ع) با خون خود نهال نو پاي اسلام را از گزند دون صفتان حفظ كرد و آن را تبديل به درختي تناور ساخت تا در انقلاب اسلامي به ما برسد، شما نيز از آغاز انقلاب تا امروز با همه سختي ها همواره پايداري كرده ايد تا اين نهال به درختي باشكوه بدل شود.

رئيس سازمان انرژي اتمي اضافه كرد: خدمت در ناجا داراي دو بعد است هم زمينه سازي برقراري معيشت مناسب براي مردم و هم برقراري آرامش دروني براي آنها و ما عدم تناسب امكانات و بار مسئوليت شما را در اين زمينه درك مي كنيم.

دكتر صالحي در پايان گفت: مطمئنا وضعيت شما در آينده اي نزديك بهتر خواهد شد چون ما بعد از 37 سال پايداري اكنون در مسير اوج گرفتن هستيم و اين به خاطر ايستادگي كامل شما در تمام اين مدت است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *