نقطه پنهان و غيرآشکاري از منظر عموم نداريم / تشکيل کارگروه هايي براي عملياتي شدن پيشنهادات و انتقادات سازنده شهروندان

فرمانده ناجا با بيان اينکه هيچ نقطه پنهان وغير آشکاري از منظر مردم نداريم ، گفت: کار گروه هايي در خصوص عملياتي کردن پيشنهادات و انتقادات سازنده مردم تشکيل داده ايم.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار” حسين اشتري” در صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهي ناجا با تسليت فرا رسيدن ماه محرم الحرام ؛ ماه عزاداري سيد و سالار شهيدان آقا ابا عبدالله الحسين (ع) و اصحاب با وفايش اظهارکرد: ان شاء الله بتوانيم در ماه محرم باهمکاري هيئت هاي مذهبي و مردم با نظم و امنيت مراسم هاي باشکوه عزاداري را در کشور برگزار کنيم.

وي با تبريک هفته نيروي انتظامي و گراميداشت زحمات کارکنان خدوم ناجا در سراسر کشور افزود: از خانواده هاي محترم همکارانم تشکر مي کنم . هفته ناجا يادآور رشادت ها، زحمات، ايثارگري و از جان گذشتگي نيروهاي جان برکف انتظامي کشور است.

فرمانده ناجا بيان کرد: نيروي انتظامي بيش از 13 هزار شهيد در دوران دفاع مقدس و پس از آن در راستاي تأمين و توسعه نظم و امنيت و آرامش و آسايش تقديم اسلام و انقلاب کرده است.

وي اشاره کرد: بيش از 20 هزار جانباز و معلول نيز حين خدمت در عرصه تأمين نظم و امنيت به اين درجه عزيز و رفيع نائل شدند.

عالي ترين مقام انتظامي کشور خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي در تمام ايام ( تعطيل و غيرتعطيل) مشغول خدمتگزاري است و خدمت به مردم بالاترين افتخار براي کارکنان نيروي انتظامي است.

وي تأکيد کرد: کارکنان ناجا سربازي ولايت و خدمتگزاري به مردم را توفيق و افتخاري بزرگ مي دانند و بايد قدردان اين خدمتگزاران باشيم.

سردار اشتري بيان کرد: در تلاشيم در هفته ناجا با توان بيشتري به شهروندان خدمت کنيم و در مراکز خدمات انتظامي با روحيه بالاتر ، نشاط بيشتر و توان بيشتر خدمات مضاعف ارائه کنيم.

فرمانده ناجا اضافه کرد: در هفته ناجا بايد ارتباط با مردم ، نخبگان و برگزيدگان بيشتر شود و بحمداله اين اقدام صورت گرفته و ادامه خواهد داشت.

سردار اشتري خاطر نشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبري بايد “يار مهربان” مردم باشيم و مردم عزيز با حضور در مراکز انتظامي احساس آرامش کنند و اين يار مهربان را هميشه در کنار خود ببينند.

وي تأکيد کرد: ارتباط با علما ، مراجع معظم تقليد ، دانشگاهيان ، دانشجويان و اقشار مختلف مردم در اين ايام بايد ارتقاء يابد و ذخيره اي براي يک سال کاري نيروي انتظامي باشد.

سردار اشتري مطرح کرد: از آنجايي که اقدامات و مأموريت هاي ناجا در منظر عموم و مردم است ، شهروندان مي توانند به خوبي بر عملکرد ناجا قضاوت داشته باشند.

وي تأکيد کرد: هيچ نقطه پنهان و غير آشکار از منظر مردم نداريم و نيروهاي ما در طول شبانه روز در ديد و قضاوت شهروندان هستند .

سردار اشتري خاطر نشان کرد: امروز پيام هايي از طريق مردم در تماس با سامانه 197 به نيروهاي ناجا ارسال مي شود. که تقدير و تشکر و هر چه که هست همگي واقعي هستند و خداوند را شاکريم که مورد محبت مردم قرار گرفته ايم.

وي افزود: البته شهروندان پيشنهادات و انتقادات سازنده نيز داشته اند که با تشکيل کارگروه هايي به دنبال اين هستيم که پيشنهادات و انتقادات را در قالب دستورالعمل ها و ابلاغيه ها عملياتي کنيم.

وي ادامه داد: بحمداله ارتباط ناجا با مردم مستمر است و از اين تريبون از مردم تقدير مي کنم و درخواست دارم فرزندان خود در ناجا را با راهنمايي هاي خود ياري کنند.

سردار اشتري بيان کرد: مردم بايد احساس پشتيباني از کارکنان ناجا داشته باشند که بحمداله اين مهم اتفاق افتاده است.

فرمانده نيروي انتظامي ادامه داد: يکي ديگر از برنامه هاي ما در هفته ناجا تقويت بنيه انتظامي و حرفه اي است که بحمداله از مرزها گرفته تا نقطه شهرها و روستاها همکاران من مشغول ارتقاء و تقويت توان انتظامي هستند.

وي گفت: معتقديم پليس بايد حرفه اي باشد و سال هاي گذشته پليس در اين مسير حرکت کرده است و با گذشت زمان پليس حرفه اي تر و تخصصي تر شده است.

فرمانده ناجا بيان کرد: با توجه به پيچيدگي جرايم پليس بايد با مجهز شدن به دانش و تجهيزات به روز آماده خنثي سازي توطئه ها و برخورد با جرايم باشيم که خوشبختانه اين مهم نيز در حال تحقق است.

وي با اشاره به راه اندازي قرارگاه جهادي آموزش و تربيت گفت: اقدامات خوبي در حوزه آموزش صورت گرفته و مصمم هستيم اين روند ادامه داشته باشد.

عالي ترين مقام انتظامي کشور خاطر نشان کرد: يکي از وظايف مهم ناجا تأمين و ارتقاء نظم و امنيت و آسايش مردم است که با لطف الهي ، برکت خون شهدا ، هدايت و تدابير مقام معظم رهبري ، انسجام نيروهاي نظامي، انتظامي و امنيتي و هوشياري مردم امنيت مثال زدني داريم.

سردار اشتري تأکيد کرد: امروز بالاترين نعمت يعني امنيت در کشور حاکم است و تا پاي جان از اين امنيت حراست و پاسداري مي کنيم.

فرمانده ناجا بيان کرد: نيروي انتظامي در راستاي پاسداشت امنيت خدمات ارزنده اي داشته است و نشان اين ادعا شهدايي است که در عرصه نظم و امنيت هر روز و هر ماه تقديم مي کند.

وي با اشاره به وجود برخي ناامني ها در منطقه تأکيد کرد: بايد به خوبي و با هوشياري از امنيت مثال زدني کشور صيانت کنيم.

سردار اشتري تأکيد کرد: کوچک ترين تحرک و توطئه دشمن رصد مي شود و نيروهاي نظامي و انتظامي و امنيتي هوشيار و آماده باش فعاليت مي کنند.

وي در ادامه خاطر نشان کرد: در بحث مبارزه با قاچاق کالا توفيقات خوبي حاصل شده است که ان شاء الله با برنامه ريزي بهتر و کامل تر بتوانيم اين روند را بهبود بخشيم.

عالي ترين مقام انتظامي کشور تأکيد کرد: نيروي انتظامي در اجراي طرح هاي امنيت اخلاقي و اجتماعي گام هاي موثري را برداشته و همکارانم با روحيه جهادي و مديريت انقلابي توانسته اند در مقابل بي نظمي و بي قانوني ها بايستند.

وي گفت: اميدوارم که بتوانيم سربازي خوب و فداکار براي رهبر و مردم عزيزمان باشيم و رضايت مردم که بالاترين سرمايه ناجا است را ارتقاء بخشيم.

وي ادامه داد: امروز اعتماد مردم به ناجا بالاترين سرمايه براي ما است و ان شاء الله بتوانيم به ياري خداوند ، همت همکاران و کمک دولت مردان بخشي از مشکلات معيشتي کارکنان را حل کنيم.

وي گفت: بر ما است که قدر دان زحمات کارکنان باشيم و در اين زمينه هم برنامه هايي داريم و با توفيق الهي گام هاي موثري نيز برداشته شده است.

گفتني است، پيش از سخنان فرمانده ناجا از خانواده هاي شهدا و جانبازان تجليل و به برخي از فرماندهان درجه ترفيع اهداء شد.

در اين مراسم به آقايان ” حسين عبدي ، مجيد شجاع ، علي اکبر جاويدان ، عليرضا لطفي ، قادر عبدالعلي پور ،حسين حميدي و وحيد مجيد ” توسط رئيس پليس کشور درجه سرتيپ دومي اعطا شد.

يادآور مي شود پس از سخنراني فرمانده ناجا يگان هاي انتظامي از مقابل جايگاه رژه رفتند .#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *