پليس نقش محوري و کليدي در ارتقاي امنيت اجتماعي دارد

مديرکل ورزش و جوانان استان در نشست صميمي با فرمانده انتظامي استان، گفت: پليس نقش محوري و کليدي در ارتقاي امنيت اجتماعي دارد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ،به منظور اجراي همايش بزرگ پياده روي خانوادگي به مناسبت هفته گرامي داشت نيروي انتظامي در مازندران نشستي با حضور مدير کل ورزش و جوانان استان، شهردار مرکز استان در دفتر فرمانده انتظامي استان برگزار شد .

“سردار سيد محمود ميرفيضي” فرمانده انتظامي استان در اين نشست با اشاره به اين که تعامل نيروي انتظامي با مردم در کاهش آسيب هاي اجتماعي امري اثر گذار است،گفت:مردم سرمايه اجتماعي پليس و اساس اقتدار نيروي انتظامي به شمار مي روند .

ميرفيضي با بيان اين که توليد امنيت يک محصول جمعي است، اظهار داشت : تمامي دستگاه ها، سازمان ها و مردم نقش اساسي را در توليد امنيت برعهده دارند ؛ توفيق ما در ماموريت ها کسب رضايت و اعتماد مردم است و جلب اعتماد آنان منجر به افزايش مشارکت مردمي و در نهايت موجب ارتقاء احساس امنيت در جامعه مي شود .

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه ،مهم‌ترين شرط پايداري امنيت در هر جامعه‌اي، مشاركت مردم با پليس و برخورداري از اعتماد مردم است، تصريح کرد : براي ايجاد فضاي امن در استان بايد با استفاده از ظرفيت هاي مناسبي که وجود دارد، تلاش هاي بيشتري صورت گيرد .

وي بسط و گسترش زمينه هاي تعامل و همکاري في مابين را امري ضروري دانست و گفت : هفته ناجا فرصتي مناسب براي معرفي پليس به مردم و ايجاد زمينه هاي ارتقاي احساس امنيت رواني در جامعه است و طراحي هاي محيطي و هدفدار کردن بستر هاي تعاملي پليس با مردم در اين هفته گامي موثر در اين زمينه خواهد بود.

“حسين زادگان” مدير کل سازمان ورزش و جوانان استان، گفت : پليس نقش محوري و کليدي در ارتقاي امنيت اجتماعي دارد و همه دستگاه ها ملزم به همکاري با نيروي انتظامي در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي هستند.

وي با اشاره به اين که ورزش در نزد مردم استان مازندران از جايگاه ويژه اي برخوردار است، تصريح کرد : ورزش جزء اولويت هاي زندگي مردم اين استان است و مراکز ورزشي نيز يک محيط اجتماعي مناسب براي حضور همه آحاد شهروندان در آن به شمار مي روند .

حسين زادگان در خاتمه بر آمادگي کامل سازمان ورزش و جوانان استان در اجراي برنامه هاي ورزشي نيروي انتظامي در هفته ناجا نيز تاکيد کرد .

عبوري ، شهردار مرکز استان نيز در اين نشست ضمن اعلام آمادگي براي ايجاد زمينه هاي لازم براي اجراي برنامه هاي هفته ناجا در استان، گفت : نيروي انتظامي در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي شهر نقش اساسي برعهده دارد .

وي طراحي محيطي و ايجاد زمينه هاي لازم براي ايجاد بسترهايي مناسب را يکي از مهمترين زمينه هاي تعامل و همکاري شهرداري ها با نيروي انتظامي در ارتقاء احساس امنيت رواني مردم عنوان کرد .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *