امنيت كشور را مرهون تلاش پلیس هستيم / مردم و نهادها بايد از نيروي انتظامي پشتيباني كنند

رئيس حوزه علميه استان گفت: نيروي انتظامي كارهاي بزرگي در كشور انجام داده به طوري که امنيت امروز را مرهون تلاش اين نيرو هستيم.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، آيت الله “حسين مظاهري” در ديدار فرمانده نيروي انتظامي و هيئت همراهش با وي، گفت: امنيت نعمت بسيار بزرگي براي جامعه بشري است ؛ امروز بحمد الله كشور ما از امنيت خوبي در مقايسه با كشورهاي همسايه برخوردار است كه بايد از نيروي انتظامي كه حافظ اين امنيت است تشكر كنيم.

وي از امنيت به عنوان يکي از نعمت هاي مجهول كه وقتي انسان، آن را نداشته باشد، قدرش را مي فهمد ياد كرد و اظهار داشت: امروز وقتي به كشورهاي همسايه خود كه از نا امني ها رنج مي برند مي نگريم درمي يابيم از چه نعمت بزرگي برخوردار هستيم.
آيت الله مظاهري افزود: نيروي انتظامي كارهاي بزرگي در كشور انجام داده و اين امنيتي كه امروز در سراسر كشور حتي در مرزها حاكم است را مرهون تلاش اين نيرو مي دانيم.
وي به معضل اعتياد اشاره و تصريح کرد: ورود مواد مخدر به كشور از نقشه هاي دشمن براي تضعيف نظام مقدس جمهوري اسلامي است ولي نيروي انتظامي توانسته به خوبي با اين پديده مقابله كند و دشمن را در انجام نقشه خود ناكام بگذارد.
رئيس حوزه علميه اصفهان در خصوص برخورد با معضل بد پوششي و ناهنجاري هاي اخلاقي با بيان اينكه نيروي انتظامي به تنهايي توانسته كارهاي زيادي در اين زمينه انجام دهد اظهار داشت: اگر نهي از منكر در سطح كشور همگاني شود به راحتي مي توان اين معضل را حل كرد.
آیت الله مظاهری با بيان اينكه ناجا در زمينه برخورد با ناهنجاري هاي اخلاقي تنهاست خاطر نشان كرد: مردم بايد پشتيبان نيروي انتظامي باشند ؛ نهادهاي كشور هم بايد از هر نظر از اين نيرو حمايت کنند تا انشاالله اين معضل از سوي نيروي انتظامي مرتفع شود.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *