امنیت مهمترین خواسته به حق مردم از پلیس/ مردم پشتیبانان واقعی پلیس در تامین امنیت پایدار

فرمانده نيروي انتظامي با تأکيد بر اينکه امنيت مهمترين خواسته به حق مردم از پليس بشمار مي رود،اظهار داشت:مردم پشتيبانان واقعي پليس در تأمين امنيت پايدار در کشور مي باشند

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار ” حسين اشتري ” در ديدار با آيت الله “مظاهري” از مراجع عظام تقليد و رئيس حوزه عليمه استان اصفهان، اظهارداشت: وجود علما و روحانيون برجسته برکتي براي کشور و مردم به شمار مي رود که از وجود آنها در تمامي ماموريت هاي محوله بهره مند مي شويم.

وي با اشاره به آغاز هفته گراميداشت نيروي انتظامي، گفت: هر ساله در طول هفته ناجا برنامه هاي متعددي از جمله ديدار با علما و مراجع تقليد پيش بيني شده که از محضر آنها بهره کافي و وافي مي بريم.

فرمانده نيروي انتظامي، حجم زياد ماموريت هاي محوله و توقعات زياد مردم از اين نيرو را يادآور شد و گفت: وجود بيش از هشت هزار کيلومتر مرز مشترک با کشورهاي همسايه و همجوار که تامين امنيت آنها وظيفه سنگيني است ؛خوشبختانه توانسته ايم با تمام توان اين مهم را محقق سازيم.

سردار اشتري با اشاره به اينکه مرزبانان هميشه بيدار با هوشياري و لطف الهي توانسته اند امنيت خوبي را در مرزها برقرار کنند، افزود: با توجه به ناامني هاي برخي از کشورهاي همجوار، ايران اسلامي يکي از امن ترين کشورهاي منطقه به شمار مي رود.

کاهش 4 درصدي سرقت هاي خرد در کشور

وي، برخورد با معتادان متجاهر را يکي از اقدامات مهم ناجا طي سال هاي اخير برشمرد و افزود: 50 درصد سرقت هاي خرد توسط معتادان صورت مي گيرد در حاليکه 50 درصد از جمعيت زندانيان نيز مربوط به مواد مخدر است.

فرمانده ناجا با اشاره به راه اندازي قرارگاه مبارزه با سرقت در سال 93، گفت: با اين اقدام، سال گذشته شاهد کاهش چهار درصدي سرقت هاي خرد در کشور بوديم.

سردار اشتري با اشاره به ايجاد سازکاري براي استرداد اموال مسروقه به مالباختگان، گفت: تلاش مي کنيم براي اموال مسروقه کشف شده شناسنامه تهيه کنيم تا شناسايي اموال براي صاحبان آنها فراهم شود.

افزايش 40 درصدي کشفيات کالاي قاچاق

وي از افزايش 40 درصدي کشفيات کالاي قاچاق توسط پليس در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و اظهار داشت: نيروي انتظامي تمام توان خود را براي برخورد با قاچاقچيان کالا و برهم زنندگان امنيت اقتصادي کشور به کار بسته که در اين راستا نيازمند همکاري ديگر سازمان ها و دستگاه ها است.

سردار اشتري در ادامه مشارکت مردم در طرح هاي اجتماعي پليس را ياد آور شد و گفت: تلاش مي کنيم در انجام ماموريت هاي محوله از ظرفيت و پتانسيل مردمي براي تحقق امنيت پايدار در کشور بهره ببريم و مردم را شريک اقدامات و موفقيت هاي پليس کنيم.

فرمانده ناجا به اجراي طرح امنيت اخلاقي و مبارزه با بدپوششي در سطح کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به اينکه يکي از وظايف مهم پليس پاسداري از ارزش هاي اسلامي حاکم د رجامعه است، از هيچ تلاش و کوششي در تحقق اين مهم دريغ نخواهيم کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *