امنيت امروز ما مرهون تلاش ديروز رزمندگان است

جانشين معاون هماهنگ کننده نيروي انتظامي گفت: امنيت امروز حاصل تلاش ديروز رزمندگان اسلام است و مطمئناً تلاش هاي مجاهدگونه امروز نيروي انتظامي براي برقراري امنيت در سطح جامعه نه تنها در زمان خودش بلکه در آينده نيز ماندگار خواهد بود.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، همايش ياد سرداران دفاع مقدس امروز سوم مهرماه با حضور سردار ” فتحي زاده” جانشين معاون هماهنگ کننده، سردار ” زارعي” معاون نيروي انساني ناجا، سردار “سيدمجتبي عبدالهي” مشاور عالي فرمانده نيروي انتظامي، سردار “صادق معيني” مشاور فرماندهي و رئيس مرکز امور ايثارگران ناجا و نيز تعدادي ازخانواده شهدا، ايثارگران کارکنان ناجا در سالن خليج فارس موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در اين مراسم، سردار ” زارعي” معاون نيروي انساني ناجا اظهارداشت: در هشت سال دفاع مقدس هزينه‌هاي زيادي اعم از هزينه‌هاي مادي و معنوي براي حفظ اين مرز و بوم داده‌ايم.

وي با بيان اينکه بنا به فرمايشات گهر بار ولي امر مسلمين که فرمودند “در مقابل آن همه هزينه چيزي به دست مي‌آوريم که آن هزينه‌ها را ناچيز مي‌کند”، ادامه داد: هزينه‌هايي که داشتيم را کاملاً درک مي‌کنيم،” نبود خرازي‌ها، همت‌ها و ساير شهدا براي اين کشور” که امنيت امروز را مديون خون آنها هستيم، اما چيزي که به دست آورده‌ايم، نظام الهي جمهوري اسلامي ايران است که ارزش آن والاتر از تمام هزينه ها است.

معاون نيروي انساني ناجا افزود: اين نظام بعد از 1400 سال تنها حکومتي است که داراي نظام ديني و الهي بدون حضور معصومين و با ولايت مقام معظم رهبري است که بايد قدرآن را بدانيم.

وي افزود: بهترين دوره و قشنگترين دوره که علاقه ي زيادي به زيستن در آن دارم، امروز است چرا که در هر دوره‌اي مي‌توانستيم از يکي از نورهاي امامت بهره ببريم اما امروز قادر هستيم همزمان از 14 معصوم و نور پاک بهره‌مند شويم که از سرمايه‌هاي معنوي ما به شمار مي آيند.

سردار زارعي در ادامه خاطرنشان کرد: اگر در حکومت جمهوري اسلامي با دين نظام الهي زندگي نمي‌کرديم در بديهيات زندگي نيز با مشکل مواجه مي شديم مثلاً در زمان طاغوت، دادگستري، قاضي و محکمه نداشتيم زيرا مقام قضاوت بايد يا امام معصوم بوده و يا اينکه جانشين وي تحت تربيت و عدالت‌جويي باشد که اين شرايط در زمان طاغوت وجود نداشت به گونه اي که هيچ يک از قضات آن زمان معصوميت، حق‌جويي و عدالت‌طلبي نداشتند در نتيجه تمام افراد با‌ايمان آن دوران، مشکلاتشان را در ميان خود و يا با کدخدا منشي حل مي کردند زيرا محکمه حاضر را قبول نداشتند.

وي تصريح کرد: بايد خداوند را شاکر باشيم که در اين عصر متولد شده و زندگي مي‌کنيم و امروز در زمانه فعلي در مملکت متعلق به امام زمان (عج) و رهبري ولايت فقيه نفس مي‌کشيم و مي‌توانيم لبيک امام زمان (عج) بگوييم.

مردم پاي اين مملکت ايستاده اند

در ادامه مراسم، سردار ” سيد مجتبي عبدالهي”مشاور عالي فرمانده ناجا و يکي از فرمانده هاي هشت سال دفاع مقدس، رمز روحيه مبارزه طلبي رزمندگان و دفاع پيروزمندانه آنها در مقابل ارتش دندان مسلح رژيم بعثي عراق را اعتقاد و توکل به خداوند آنها عنوان کرد و افزود: تمام رزمندگان اسلام اعتقاد قلبي به سرباز امام بودن را داشتند و از جان و دل مايه مي‌گذاشتند.

مشاور عالي فرمانده ناجا به اراده پولادين، ايستادگي و توان ملت ايران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم ما جانانه پاي مملکت خود ايستادند و اين ايستادگي بالاتر از تمام تجهيزات بود؛ ملت ما، مردماني جوانمرد بودند و با اتکاء بر درس دينداري که فرا گرفته بودند، وظيفه خود مي‌دانستند پاي نظام بايستند؛ امروز هم توقع ما از نسل جوان اين است که به عقايد ديني و ارزشي خود معتقد بوده و با تمام وجود از اين مرز و بوم دفاع کنند.

امنيت امروز ما مرهون تلاش ديروز رزمندگان است

سردار “فتحي‌زاده” جانشين معاون هماهنگ‌کننده ناجا در ادامه اين همايش، ضمن تشکر ازهمه همرزمانش که در دوران دفاع مقدس تلاش بسيار کرده و به همه ما درس‌هاي زندگي دادند، گفت: امنيت امروز ما، مرهون شهيداني است که جان خود را در اين راه فدا کردند؛ اين امنيت حاصل تلاش ديروز رزمندگان اسلام است و مطمئناً تلاش هاي مجاهدگونه امروز نيروي انتظامي براي برقراري امنيت در سطح جامعه نه تنها در زمان خودش بلکه در آينده نيز ماندگار خواهد بود.

جانشين معاون هماهنگ‌ کننده ناجا افزود: دشمن هيچگاه جرئت عمليات نظامي بر عليه ايران را ندارد چرا که جانفشاني‌ها و ايثارگري‌ها رزمندگان اسلام را در سال‌هاي دفاع مقدس چشيده و دفاع ملت ايران در 8 سال دفاع مقدس براي استکبار جهاني نيز يک تجربه به شمار مي آيد؛ امروز هم رزمندگان ما در پاسداري از اين مرز و بوم و براي امنيت کشور شهيد مي‌شوند و ثمره خون آنها، سال‌هاي آتي براي فرزندان اين سرزمين باقي مي‌ماند.

وي خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس ما با دست خالي به پيروزي رسيديم اما با اتکاء به فداکاري و ويژگي‌هاي منحصر به فرد رزمندگان، که آن دوران را ماندگار کرد امروز بايد به دنبال اين باشيم تا همان ويژگي‌ها در ميان رزمندگان و عامه جوانان به وجود بيايد تا با قدرت هميشگي اين سرزمين را حفظ کنيم.

سردار فتحي زاده در خاتمه به نقش تاثير گذار پليس در برقراري و تامين امنيت اشاره کرد و گفت: هيچ نهادي به اندازه نيروي انتظامي جمهوري اسلامي قدرت و تأثيرگذاري در برقراري امنيت ندارد.

گفتني است، در پايان اين مراسم از رزمندگان جانباز دفاع مقدس و خانواده معزز شهدا تقدير به عمل آمد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *