نقش موثر ناجا با تشکیل لشکر ۲۸ روح الله در دوران دفاع مقدس

فرمانده انتظامی استان با اشاره به نقش ناجا در دفاع مقدس، گفت: ناجا در جنگ تحمیلی با تشکیل گردان های عملیاتی همچون لشگر ۲۸ روح الله نقش موثری در دفاع از کشور داشت.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار “علیرضا مظاهری” در حاشیه افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان با تبریک هفته دفاع مقدس، افزود: مردم شهیدپرور جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی که توسط بلوک های شرق و غرب ایجاد شد، به رهبری امام راحل(ره) و ازجان گذشتگی های خود پاسخ کوبنده ای به دشمنان اسلام دادند.

وی بیان داشت: هشت سال جنگ ایران با دشمنان یکی از توطئه هایی بود که سران استکبار توسط صدام به ایران تحمیل کردند ولی دشمنان غافل از این بودند که نمی توانند با مردمی که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، مقابله کنند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: خدامحوری، ولایت مداری و معادباوری مهمترین شاخصه هایی بودند که فرهنگ دفاع مقدس را در بین رزمندگان و امت شهیدپرور جمهوری اسلامی ایران نهادینه کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی، شهادت طلبی و معنویت گرایی را یکی دیگر از شاخصه های فرهنگ دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: عنایت خداوند متعال و اقتدار و صبر مردم در برابر توطئه های دشمنان اسلام از دلایل اصلی پیروزی ما در جنگ تحمیلی بود.

سردار”مظاهری” همچنین با اشاره به اینکه دفاع مقدس، یک فرهنگ ماندگار است، گفت: دفاع مقدس الگوی بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه با اشاره به نقش ناجا در دفاع مقدس، افزود: اولین شهیدی که در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم جمهوری اسلامی ایران شد از شهدای نیروی انتظامی بود هر چند که خود مردم گرداننده جنگ بودند لذا ناجا هم با تشکیل گردان های عملیاتی همچون لشگر ۲۸ روح الله، نقش خود را در دفاع از کشور و ناموس ایفاء کرد.

سردار”مظاهری” در پایان از مردم شهیدپرور استان خراسان شمالی که در کلیه صحنه های پیروزی انقلاب اسلامی حضور داشته و نقش خود را در برقراری نظم و امنیت ایفا کرده اند و با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری خوبی داشته اند، تشکر کرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *