وحدت كلمه و پيروي از ولايت فقيه، رمز پيروزي انقلاب اسلامي

فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر انتقال مفاهيم و ارزش‌هاي مقاومت و ايثار مردم انقلابي به نسل جوان گفت: رمز پيروزي مردم ايران در هشت سال دفاع مقدس، وحدت كلمه و پيروي از ولايت فقيه بود.
به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ”علي‌اكبر جاويدان” بر انتقال مفاهيم و ارزش هاي برگرفته از ايثار و از خودگذشتگي مردم ايران اسلامي در طول هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان تاكيد كرد و گفت: همين ايثار و مقاومت مردم بود كه امروز ايران اسلامي به عنوان يك كشور قدرتمند در سطح بين الملل، تمام معادلات جهاني را بر هم زده است.
وي، رمز پيروزي مردم ايران در هشت سال دفاع مقدس را وحدت كلمه و پيروي از ولايت فقيه عنوان كرد و  افزود: ولايت فقيه، ركن اصلي انقلاب اسلامي است و رمز پيروزي انقلاب اسلامي نيز برگرفته از پيروي از ولايت فقيه است.
اين مقام انتظامي با تاكيد بر زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداء 8 سال دفاع مقدس، ‌تصريح كرد: دفاع مقدس مانند دانشگاهي بود كه فارغ‌التحصيلان آن، فرماندهان و مديران انقلاب ايران اسلامي بوده‌اند.
جاويدان تصريح کرد: همانطور كه شهداء در دوران دفاع مقدس ايستادگي کردند و  اجازه ندادند يك وجب از خاك اين كشور به دست دشمن نااهل بيفتد، امروز نيز ما وظيفه داريم مقاومت و ايستادگي را دنبال كنيم و با تمام هجمه هاي دشمن در جنگ نرم مقابله نماييم و مطمئناً اين كار نيازمند روحيه انقلابي است كه بحمدلله اين روحيه در تمام مسئولان وجود دارد.
وي با بيان اينكه عزت امروز ايران تنها يكي از دستاورد هاي هشت سال دفاع مقدس است و گراميداشت و تجليل رشادت‌ها، شهامت‌ها و شجاعت‌هاي رزمندگان وظيفه همه ماست.
فرمانده انتظامي استان گلستان در پايان پيروزي هاي مستمر ايران اسلامي را منبعث از آموزه هاي ديني، تعاليم اسلامي و پيروي از ولايت فقيه دانست و  خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده ما با شكست در جنگ تحميلي باز هم دست از دشمني خود بر نخواهند داشت و با استفاده از فناوري هاي جديد سعي در تغيير ارزش‌ها و باورهاي جوانان دارند كه با داشتن بصيرت و پيروي از ولايت فقيه اين دسيسه ها نقش بر آب خواهد شد.

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *