آموزش ؛ ركن اصلي پيشبرد اهداف سازماني

فرمانده انتظامي استان آموزش را ، از اصول تقويت و توسعه هر سازمان دانست و گفت : توجه به امر آموزش از ارکان اصلي رسيدن به شرايط مطلوب براي حفظ و ارتقاء ميزان آمادگي کارکنان و پيشبرد اهداف سازماني است .

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار “محمد قنبري” با بيان اين كه رعايت نظم و انضباط ، نقش مهمي در موفقيت کارکنان در اجراي مأموريت‌هاي محوله دارد تصريح كرد : رعايت نظم و انضباط در مجموعه نيروهاي مسلح ، ضرورتي انکارناپذير است و شالوده آن در مجموعه نيروهاي نظامي و انتظامي شکل مي گيرد .

وي داشتن اقتدار ، توانمندي ، جديت و شجاعت را از ويژگي هاي مهم در پيشبرد اهداف هر سازمان برشمرد و افزود : توجه به امر آموزش از ارکان اصلي رسيدن به شرايط مطلوب براي حفظ و ارتقاء ميزان آمادگي کارکنان و پيشبرد اهداف سازماني مي باشد .

فرمانده انتظامي لرستان رعايت حقوق شهروندي را از مؤلفه‌هاي تاثيرگذار امنيت پايدار دانست و بيان داشت : توجه به ارتقاء روحيه خدمتي کارکنان و نوع رفتار آنان با مردم ، نقش مهمي در رضايت مردم از مجموعه ناجا و توليد امنيت پايدار دارد .

قنبري مبارزه با قاچاق کالا و مفاسد اقتصادي را ، از جمله برنامه هاي مهم پليس در جهت تحقق شعار سال عنوان کرد و گفت : در سال اقتصاد مقاومتي مي توان با مديريت جهادي و اتکا به امکانات داخلي بيشترين بهره وري و توفيق را کسب کرد .

وي با بيان اينکه پديده قاچاق به اقتصاد کشور ضربه مي زند خاطرنشان کرد : تمام سعي و تلاش پليس بر اين است با همکاري و همدلي مردم و ديگر سازمان هاي مرتبط بتواند اين پديده را به صورت ريشه اي برطرف کند .

فرمانده انتظامي استان گفت : فرماندهان و مديران بايد همواره با نظارت مستمر و صحيح بر عملکرد کارکنان در برقراري نظم و صيانت از آنها بکوشند .

قنبري با اشاره به اينكه نظارت دقيق مديران بر واحدهاي مطبوع بايد هدفمند باشد ، گفت : فرماندهان و مسئولان بايد دلسوزانه و معتقدانه در حوزه پيشگيري از جرايم و برقراري نظم ، قاطعانه با تخلفات برخورد كنند .#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *