8 ميليارد ريال گوشي قاچاق در دليجان کشف شد

8 ميليارد ريال گوشي همراه و تبلت قاچاق روز گذشته در عمليات پليس شهرستان دليجان کشف شد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ “يوسف سپهوند” جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزي گفت: در سال “اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل” و در اجراي برنامه هاي قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا، تشديد عمليات هاي مبارزه با قاچاق کالا از جمله اولويت هايي است که به صورت هدفمند در دستور کار پليس استان قرار دارد.

وي اضافه کرد: روز گذشته در تداوم طرح هاي عملياتي پليس استان، ماموران انتظامي شهرستان دليجان در انجام تحقيقاتي از جابجايي يک محموله قاچاق از محورهاي مواصلاتي شهرستان مطلع شدند و برنامه ريزي عملياتي براي شناسايي و توقيف اين محموله آغاز شد.

سرهنگ سپهوند خاطر نشان کرد: با برنامه ريزي انجام شده، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي شهرستان موفق شدند يک دستگاه خودروي سواري را در يکي از محورهاي مواصلاتي شناسايي کنند.

وي افزود: راننده خودروي مذکور بدون توجه به ايست پليس از محل متواري مي شود که با تمهيدات اجرايي پليس بعد از طي مسافتي، خودرو متوقف و راننده دستگير شد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزي خاطر نشان کرد: در بازرسي از خودرو 974 دستگاه انواع مختلف گوشي و تبلت فاقد مدارک گمرکي به ارزش تقريبي هشت ميليارد ريال کشف شد.

سرهنگ سپهوند افزود: اين محموله از يکي از بنادر جنوبي کشور بارگيري و به مقصد تهران حمل مي شد . #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *