4 کشته و 9 مصدوم در سوانح رانندگي قزوين

رئيس پليس راه استان گفت: تصادفات روز گذشته در محورهاي مواصلاتي استان چهار کشته و 9 مجروح برجاي گذاشت.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،سرهنگ”نصرا… بيگلري”در تشريح اين خبر اظهار داشت: روز گذشته با اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110مبني بر وقوع تصادف در شهرستان تاکستان حوالي ” ضياء آباد ” بلافاصله مأموران پليس راه و واحد گشت انتظامي به همراه گروه امداد به محل سانحه اعزام شدند.

اين مقام مسئول افزود: مأموران با حضور در صحنه مشاهده کردند که يک دستگاه خودروي پژو405 با يک دستگاه تريلر “ماک ” در محور “ضياءآباد به فارسجين” برخورد کرده که در اين سانحه رانندگي،راننده خودرو 405 و سرنشين 42 ساله آن به علت شدت جراحت وارده در دم فوت و دو سرنشين ديگر خودرو و راننده تريلر مجروح که جهت مداوا به بيمارستان منتقل شدند.

وي بيان داشت: کارشناس پليس راه علت حادثه را انحراف به چپ پژو 405 نسبت تريلر اعلام کرد.

رئيس پليس راه استان خاطر نشان کرد: روز گذشته نيز انحراف به چپ کاميون بنز و برخورد با سواري ال 90 در جاده روستايي سه راهي نيارک به سيردان ، بر اثر اين برخورد يکي از سرنشينان خودرو ال 90 در دم فوت و راننده و سرنشين ديگر خودرو مجروح و به بيمارستان منتقل شدند.

سرهنگ بيگلري ادامه داد : بر اثر برخورد يک دستگاه سمند با سواري پرايد در محورساوه به بوئين زهرا ، راننده خودرو پرايد در دم فوت و چهار سرنشين ديگر  مصدوم و توسط عوامل امدادي به بيمارستان منتقل شدند.

وي افزود: کارشناسان پليس راه علت تصادف را تجاوز به چپ سواري سمند نسبت به پرايد اعلام کردند.

سرهنگ بيگلري تصريح کرد: با توجه به حجم ترافيک جاده ها در روز هاي آخر تعطيلات تابستاني اين مهم مي طلبد که رانندگان قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي را رعايت کنند و هنگام خواب آلودگي و خستگي از ادامه رانندگي خودداري کنند تا شاهد چنين حوادث ناگوار نباشيم.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *