توسعه فرهنگ شهادت طلبي بهترين راه مقابله با تهاجم فرهنگي

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا بر توسعه فرهنگ شهادت طلبي در راستاي مقابله با تهاجم فرهنگي تاکيد کرد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “فتحي” در همايش اسوه هاي ايثار كه در جوار بارگاه ملكوتي ثامن الحجج آقا علي ابن موسي الرضا(ع) برگزار شد ضمن قدرداني از دست اندرکاران اين برنامه، گفت: اين توفيق بزرگي است كه در جوار بارگاه امام رضا(ع) عرض ارادت به خانواده هاي معظم شهدا داشته باشيم.

وي افزود: شهداي عزيز ناظر ما و بر همه چيز آگاه هستند، امروز هم اگر توفيق داريم تا به عنوان كشوري امن و نظامي مقتدر در دنيا سر بلند كنيم به برکت دعاي شهدا و خانواده هاي معظم اين عزيزان است.

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا بيان داشت: اين كه بخواهيم درباره مقام شهيد و جايگاه خانواده معظم شهدا صحبتي كنيم با تكليف و وظيفه اي سنگين روبرو خواهيم شد، چرا كه شهدا از جان خود گذشتند و به ما عزت دادند و خانواده شهدا با صبر و استقامت خود به ما درس آزادگي و وارستگي مي دهند؛ وظيفه داريم علاوه بر زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا، در ادامه راه پر صلابت شان در كنار خانواده هاي استوار آنها بايستيم و پيام آنها را به گوش جان بخريم.

وي گفت: آرامش و امنيت امروز ما مرهون فداکاري، ايثار و از جان گذشتگي شهداي عزيز و خانواده هاي معظم آنها است و علت واهمه دشمنان از تعرض به ميهن اسلامي مان نيز به خاطر فداکاري اين عزيزان است.

سردار فتحي تصريح كرد: پدران، مادران، همسران و فرزندان خانواده هاي شهداي عزيز كه از آنها به اسوه هاي ايثار ياد مي كنيم و اين همايش براي نكوداشت اين عزيزان برگزار شده، پيام آرامش و امنيت را براي مان به ارمغان آورده اند که اين هديه بزرگ و والايي است كه به نظام ، كشور و نيروي انتظامي اعتبار مي بخشد.

وي خاطر نشان کرد: امروز و در اين برهه حساس از زمان، جامعه ما نياز جدي به فرهنگ شهيد و شهادت دارد تا بتوانيم مقابله اي هوشمندانه و مديريت شده در برابر تهاجم فرهنگي دشمنان و معاندان داشته باشيم.

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص زنده نگه داشتن ياد شهيدان، تاكيد كرد: براي مقابله با انحرافات و تهاجم هاي فرهنگي بايد بتوانيم با بهره گيري از روش هاي نوين ارتباطي فرهنگ شهادت و نيز ياد شهدا را زنده نگه داريم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *