شهادت ۷ هزار حاجی در فاجعه منا فراموش نشدنی است/ تاکید بر بازخوانی وصیت نامه شهدا

فرمانده نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا، گفت: شهادت هفت هزار نفر از حجاج در فاجعه منا فراموش نشدنی است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «حسین اشتری» در یادواره ۲۷۰ شهید نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم استان البرز که در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد، با بیان اینکه تکریم شهدا و خانواده شهدا سبب ارتقای منزلت جامعه می شود، اظهارداشت: شهدای عرصه نظم و امنیت و شهدای مدافعان حرم از جایگاه بالایی در جامعه برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه این مراسم به سبب زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار شده است، افزود: در این ایام باید یاد و خاطره شهدای منا را نیز گرامی داشت؛ امید است انتقام خون شهدای منا از حاکمان بی لیاقت صعودی توسط پرودگار گرفته شود.

این مقام عالی انتظامی بیان داشت:به شهادت رسیدن هفت هزار شهید منا فراموش نشدنی است، به گونه ای که  آل سعود از دادن آب شرب به مجروحان این حادثه خودداری کردند که این اوج وقاحت رژیم منحوس آل سعود را نشان می دهد. .

سردار اشتری بیان کرد: امید است جهان اسلام با وحدت بتوانند انتقام شهدای منا را بگیرند.

برقراری نظم و امنیت بالاترین افتخار پلیس است

وی با اعلام اینکه در هر شرایطی باید بدانیم دشمن درصدد آسیب رساندن به ما است و هرگز دست از این رویه بر نمی دارد، گفت: فرماندهی انتظامی استان البرز بیش از ۲۷۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده که این آمار در کشور به بیش از ۱۳ هزار نفر می رسد.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: ۶ هزار نفر از شهدای مذکور در هشت سال دفاع مقدس به مقام شهادت نائل آمدند.

وی با بیان اینکه امید است بتوان در هر شرایطی پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی باشیم و برای امنیت مردم قدمی برداریم، گفت: برقراری نظم و امنیت بالاترین افتخار نیروی انتظامی است.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه شهدا سبب افتخار و سربلندی کشور هستند و خانواده آنان نیز از اهمیت بالایی برخوردارند، گفت: بر اساس فرمایش امام خمینی(ره) “زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست”.

فرمانده ناجا با بیان اینکه ایجاد امنیت و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی وظیفه پلیس است، افزود: اجازه نخواهیم داد ارزش های انقلاب و نظام اسلامی در جامعه از بین برود.

وصیت نامه شهدا باید مورد بازخوانی قرار گیرد

سردار اشتری با بیان اینکه برخورد با جرایم مشهود و کسانی که عفت زدایی می کنند وظیفه همگانی اقشار مختلف از جمله نیروی انتظامی است، گفت: نیروی انتظامی قاطعانه و مجدانه با مجرمان و متخلفان برخورد می کند چرا که درصدد اجرایی کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستیم.

فرمانده ناجا در پایان با بیان اینکه در برابر شهدا وظیفه داریم و بایستی وصیت نامه این عزیزان مورد بازخوانی قرار گیرد، گفت: دفاع از امنیت کشور، حفاظت از ارزش های اسلامی و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری نکات حائز اهمیت مطرح شده در وصایای شهدا است و بدون شک برگزاری یادواره ها، فرهنگ شهادت را در جامعه اشاعه می دهد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *