وزش باد نسبتا شدید در پایتخت/ کاهش دما طی دو روز آینده


مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس است و انتظار می‌رود تا فردا شاخص کیفیت هوا کاهش یافته و شرایط کیفیت هوای مطلوب‌تری در پایتخت برقرار شود.

حسین شهبازی در گفت و گو با سادس، اظهار کرد: نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران حاکی از افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز (5 بهمن) است و در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی 3 تا 5 متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌شرقی انتظار می‌رود.

وی با بیان where to buy xenical without prescription اینکه این شرایط فردا (6 بهمن) کمابیش ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در این روز برای برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید بالاتر از 5 متر بر ثانیه و بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل Order کیفیت هوای تهران ادامه داد: تداوم این شرایط در روز شنبه (7 بهمن) دور از انتظار نیست. همچنین دما طی دو روز آینده کاهش نسبی خواهد یافت.

http://rsmcduffiecpa.com/order-pamelor-for-ibs/

شهبازی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای 24 ساعت گذشته Buy پایتخت منتهی به 8 صبح با شاخص 104 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون تهران 105 و همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *