ونگر: بسیار خوشحالم که بار دیگر به ومبلی می‌رویم


آرسن ونگر

سرمربی آرسنال تیمش را شایسته پیروزی برابر چلسی دانست و از صعود به فینال جام اتحادیه خوشحال است.

http://fgaspari.com.br/?p=4959 http://www.repress.co/order-doxazosin-1/

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، در جام اتحادیه انگلیس دیدار بسیار حساسی برگزار شد که در آن آرسنال در خانه به مصاف همشهری خود چلسی رفت و توانست با نتیجه‌ دو بر یک به پیروزی برسد و به فینال صعود کند.

طبیعی است که آرسن ونگر از این پیروزی که تیمش به دست آورد خوشحال باشد.

او بعد از بازی، گفت‌: در نیمه اول محاط بازی کردیم و بیش از اندازه به چلسی احترام گذاشتیم اما  در نیمه دوم بازی بسیار بهتری را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم.

ونگر ادامه‌ داد: احترام گذاشتن بیش از حد به حریف در فوتبال خوب نیست و باعث می شود تا بازیکنان با ترس بازی کنند. در نیمه نخست جدال برابر چلسی چنین حالتی داشتیم اما در نیمه دوم وضعیت بسیار بهتر شد.

purchase cozaar 25mg order alli diet pill

ونگر درباره شانس تیمش برای قهرمانی، گفت‌: تا دیدار فینال زمان زیادی داریم، اما باید بگویم که بسیار خوشحال هستیم که بار دیگر هوادارانمان به ومبلی خواهند رفت تا شاهد فینال دیگری باشند.

سرمربی آرسنال همچنین در پایان صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که آیا بعد از جدایی سانچس تیمش با آزادی بیشتری بازی می‌کند یا خیر، خاطر نشان کرد: شما می‌توانید تفاوت را نگاه کنید. بازیکنان آرسنال با تمرکز بسیار بالایی بازی کردند و این راز پیروزی ما بود.

http://textilinsular.com/index.php/2018/02/02/desyrel-font-online/

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *