کشف بالغ بر 7 تن مواد افيوني در هرمزگان

فرمانده انتظامي استان از کشف هفت تن و 179 کيلو انواع موادمخدر در مرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس سردار “عزيزاله ملکي” گفت : ماموران انتظامي هرمزگان در راستاي مبارزه با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پيگيري هاي شبانه روزي، اقدامات اطلاعاتي و اشرافيت کامل بر محورهاي مواصلاتي فرعي و اصلي استان در مرداد ماه موفق شدند، 57 دستگاه خودرو سبک و سنگين حامل موادمخدر را شناسايي و توقيف و 459 نفر از سوداگران مرگ را دستگير کنند.

وي با اشاره به اينکه در اين مدت، هفت تن و 179 کيلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده، افزود: اين مقدار مواد کشف شده شامل شش تن و 951 کيلو ترياک، 166 کيلو و 702 گرم حشيش ، 54 کيلو هرويين و هفت کيلو و 117 گرم ساير مواد مي باشد که در مقايسه با مدت مشابه سال قبل                     اين کشفيات 27 درصد رشد و افزايش دشته است.

اين مقام انتظامي استان ، تعداد دستگيري معتادان کارتن خواب را دو هزار و 10 نفر و دستگيري خرده فروشان مواد مخدر را 381 نفر عنوان و تصريح کرد: در اين مدت 150 تن از معتادان دستگير شده به کمپ اعزام شده اند .

سردار ملکي در ادامه تعداد طرح هاي پاکسازي محلات و نقاط آلوده استان را 57 طرح و مجموع دستگير شدگان در بحث مواد مخدر در مدت ياد شده را 459 نفر عنوان کرد و اظهار داشت : از اين تعداد دستگير شده گان، 78 نفر قاچاقچيان عمده مواد افيوني بودند.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس در شناسايي و کشف جرايم و دستگيري مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور مداوم و اشرافيت پليس در جاي جاي نقاط استان و افزايش ضريب هوشياري و تجارب پليس در شناسايي و کشف جرايم، مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تيز بين پليس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان مي باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *