جيب بر سابقه دار مترو به دام افتاد/اعتراف سارق سابقه دار به بيش از 40فقره جيب بري

فرمانده يگان انتظامي پليس مترو پايتخت از دستگيري جيب بر سابقه داري که در ايستگاه ترمينال جنوب تهران اقدام به سرقت مي کرد،خبر داد و افزود:متهم در بازجويي هاي پليسي به بيش از 40 فقره سرقت و جيب بري معترف شد.

یه گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس سرهنگ “علي راقي ” گفت:با توجه به ارجاع چندين فقره گزارش و شکايت مسافران صبحگاهي در ايستگاه مترو ترمينال جنوب مبني بر سرقت محتويات جيب آنان، عوامل غير محسوس معاونت آگاهي اين يگان از نخستين دقايق آغازين هر روز گشت زني مستمر و هدفند را در دستور کار قرار دادند.

اين مقام انتظامي افزود:در خلال گشت زني ها، ماموران يکي از سارقان حرفه اي و سابقه دار را که به دفعات توسط پليس دستگير شده بود،را درحال پرسه زني بر روي سکو مشاهده کردند.

وي ادامه داد:ماموران بلافاصله متهم را تحت نظر قرار داده و مشاهده کردند دقايقي بعد وي دست خود را داخل جيب يکي از مسافران نموده و مبلغ قابل توجهي وجه نقد را سرقت کرده و از محل دور شد که ماموران بلافاصله وي را دستگير و به همراه مالباخته به مقر پليس مترو منتقل مي کنند.

سرهنگ راقي خاطرنشان کرد:متهم که داراي چندين فقره سابقه سرقت و تحمل کيفر است در بخشي از اظهارات خود به ماموران گفت:هر زمان که از زندان آزاد مي شوم براي ادامه فعاليت به ايستگاه مترو ترمينال جنوب که مملو از جمعيت و مسافران شهرستاني با جيب هاي پر پول است،مي آيم و در اين ايستگاه اقدام به جيب بري مي کنم.

فرمانده يگان انتظامي پليس مترو پايتخت با بيان اينکه متهم در اعترافات صريح خود تاکنون به بيش از 40 فقره سرقت و جيب بري معترف شده،خاطرشنان کرد:وي به همراه شاکي و ساير آلات و ادوات مکشوفه تحويل ماموران پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ شد.

سرهنگ راقي در پايان با ذکر اين نکته که وقوعات سرقت در پايانه هاي مسافري به دليل عدم آگاهي مسافران مبني بر تهيه وجه نقد از خودپرداز ها است،تصريح کرد:اميدواريم که مسافران گرامي در نظر داشته باشند که در داخل تمامي ايستگاه هاي متروي شهر تهران حداقل دو دستگاه خود پرداز (ATM) وجود دارد پس دليلي ندارد مسافرين با جيب هاي پر پول و وجوه نقد فراوان در ايستگاه ها تردد کرده و زمينه را براي فعاليت افراد سودجو و اعمال مجرمانه جيب بران فراهم کنند چرا که مي توانند با کارت عابر بانکي که در اختيار دارند به اندازه احتياج خود از اين دستگاه ها پول برداشت کرده و نيازهاي مالي خود را مرتفع سازند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *