پیروزی شاگردان مظفر مقابل پیام نور سیرجان + فیلم/ توهین ناظر داوری به خبرنگار


اردوی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در اصفهان

تیم دانشگاه آزاد در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد.

به گزارش سادس، در دیدار های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم دانشگاه آزاد که از سه بازی گذشته خود ۶ امتیاز کسب کرده است،  در یک دیدار مهیج و دیدنی توانست  پیروز میدان شود و مجموع امتیازهای خود را به ۹ برساند. شاگردان مظفر گل نخست خود را در دقیقه سه بازی به ثمر رساندند و در نیمه نخست موقعیت های فراوانی را بر روی دروازه حریف ایجاد کردند و در نیمه دوم با افزایش تعداد گل ها در  نهایت با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شدند تا پیام نور سیرجان با همان سه امتیاز در رده های انتهایd جدول باقی بماند.
در حاشیه این دیدار، خبرنگار سادس که برای پوشش خبری بازی در سالن حاضر بود با برخورد بد غزال سرشار، ناظر داوری و لحن توهین آمیز او مواجه شد که از تنها خبرنگار حاضر در سالن خواست جایگاه را ترک و برای پوشش خبری بازی در بین تماشاگران حاضر کار خبری را انجام دهد.
این برخورد بد با خبرنگار در حالی صورت گرفته است که ورزش زنان و رسانه باید در کنار یکدیگر باشند تا تلاش و زحمات دختران در جامعه دیده شود و رفتارهای اینچنینی چیزی جز انزوا برای ورزش زنان نخواهد داشت. ورزش زنان نیاز به نگاه حرفه ای تری دارد، جایگاه خبرنگاران برای پوشش بازی باید مشخص باشد همانگونه که فدراسیون فوتبال این شرایط را برای پوشش خبری رویداهای مردان فراهم می‌کند، نه اینکه از بانوان خبرنگار بخواهیم در بین تماشاگران وظیفه پوشش خبری را انجام دهد.

در نهایت مشکل با همکاری نصیری، مسئول لیگ برتر فوتسال بانوان و پورلاهیجی نماینده بازی برطرف شد.
سایر دیدارهای هفته چهارم نیز در حال برگزاری است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *