كشف يک ميليارد و 200 ميليون ريال كالاي قاچاق در اصفهان

 رئيس پليس آگاهي استان از كشف تعداد 840 هزار عدد مواد محترقه و دو كارتن لوازم آشپزخانه خارجي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 200 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “ستار خسروي” گفت: در راستاي اجراي تدابير ابلاغي قرارگاه تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان اصفهان و در پي كسب خبري مبني بر ورود يك محموله كالاي قاچاق به شهر اصفهان بررسي موضوع در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا قرار گرفت.

وي افزود: كارآگاهان پليس آگاهي پس از انجام تحقيقات و كسب اطمينان از صحت موضوع با هماهنگي مقام قضائي به محل اعزام شدند.

سرهنگ خسروي، بيان داشت: در بازرسي از محل، 30 کارتن با 840 هزار عدد انواع مواد محترقه و دو کارتن لوازم آشپز خانه خارجي شامل ترازو و چاقو كشف شد.

اين مقام انتظامي، ارزش اموال مكشوفه را يك ميليارد و 200 ميليون ريال عنوان كرد و اظهار داشت: در اين رابطه يك نفر دستگير كه پس از تشكيل پرونده به مراجع قضائي تحويل داده شد.

رئيس آگاهي اصفهان در پايان، خاطر نشان كرد: قاچاق کالا يکي از پديده هايي که به شدت اقتصاد کشور را در معرض خطر قرار مي دهد و در نتيجه آن مشکلات زيادي مثل نابودي توليدات داخلي، بيکاري، لوکس پرستي و همچنين در معرض خطر قرار گرفتن سلامت عمومي را به همراه دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *