توقيف محموله 671 کيلويي ترياک در عمليات بامدادي پليس زاهدان

 فرمانده انتظامي استان از توقيف محموله 671 کيلويي ترياک در عمليات بامدادي پليس زاهدان خبر داد.
به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “حسين رحيمي” با بيان جزئيات اين خبر گفت: در راستاي تشديد برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ و با کسب خبري مبني بر اينکه قاچاقچيان قصد دارند مقادير متنابهي مواد مخدر را از زاهدان به ديگر نقاط کشور انتقال دهند، رسيدگي به موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: با انجام تحقيقات گسترده اطلاعاتي و پيگيري سر نخ هاي به دست آمده، محل تردد قاچاقچيان و خودرو مورد استفاده آنان شناسايي و تيمي مجهز و زبده از يگان امداد فرماندهي انتظامي زاهدان، عمليات توقيف محموله مواد مخدر را آغاز کردند.

فرمانده انتظامي استان تصريح کرد: ماموران در ادامه اين عمليات، يک بامداد روز جاري، خودرو تويوتا وانت حامل مواد مخدر را در حاشيه شهر زاهدان مشاهده و دستور ايست دادند ولي راننده خودرو بدون توجه به دستور پليس، اقدام به فرار کرد که بعد از مدتي تعقيب و گريز، خودرو حامل مواد توقيف و در بازرسي از آن 671 کيلوگرم ترياک کشف شد.

سردار رحيمي با بيان اين مطلب که راننده اين خودرو با استفاده از تاريکي شب فرار کرده، خاطر نشان کرد: اطلاعات خوبي از متهمان در دست است و تلاش پليس جهت دستگيري آنان ادامه دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *