نایب رییس هندبال: برای سرمربی خارجی دختران هنوز گزینه مورد تایید فدرایون نهایی نشده است

نایب رییس هندبال: برای سرمربی خارجی دختران هنوز گزینه مورد تایید فدرایون نهایی نشده است

الهام سلوکی گفت: برای جذب سرمربی خارجی تیم هندبال جوانان در حال برسی گزینه‌ها هستند ولی هنوز گزینه مورد تایید فدراسیون معرفی نشده است.

به گزارش سادس، الهام سلوکی نایب رییس زنان فدراسیون هندبال در حاشیه دیدار رده‌بندی لیگ برتر هندبال بانوان اظهار کرد:  شانزدهمین دوره از لیگ برتر هندبال از ۲۸ مهر استارت خورد و امروز به مقصد نهایی می‌رسد. برگزاری لیگ به صورت متمرکز تجربه جدیدی بود که به لطف مدیران و مربیان و باشگاه‌ها به آن رسیدیم. این دوره شرایط خاصی داشت و می‌طلبید حامیان مالی انعطاف خاصی داشته باشند که انجام شد. در این دوره ۳۱۰۰ تست PCR و ۴۸ بازی انجام شد که تعداد مناسبی با حضور ۸ تیم بود.

الهام سلوکی گفت: تفکر در فدراسیون بر این بود که برای رشد تیم‌های پایه کار کنیم. در لیگ هم، پایه تیم‌های شاملی، اشتاد سازه، تاسیسات دریایی و فولاد سپاهان که ۴ تیم برتر هستند از جوانان بود و تعداد بازیکنان جوانان آنها بیش از بازیکنان امید بود همین امر لیگ را پویا کرد.

سلوکی خاطرنشان کرد: آسیب دیدگی بازیکنان نسبت به سابق کمتر شده بود، چون مربیان ارزنده‌ای داریم که در این یک سال دوره آموزشی داشتند و توانمندتر شدند. در این فصل نیروهای نخبه شناسایی شدند. امیدوارم اردوی تیم ملی استارت بخورد و از مربیان جوانی که با تفکرات جدید آمده اند استفاده کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در خصوص سرمربی خارجی تیم جوانان که قرار بود توسط باشگاه اشتادسازه جذب شود، گفت: در حال برسی گزینه‌ها هستند ولی هنوز گزینه مورد تایید فدراسیون معرفی نشده است. شرایط کرونایی به گونه‌ای است که روند کار را غیر قابل پیش‌بینی کرده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *