کشف 175 کيلو ترياک از يک تريلر در جاده اشتهارد

فرمانده انتظامي استان البرز از کشف 175کيلو ترياک از يک تريلر در جاده “اشتهارد – بوئين زهرا” خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري فرمانده انتظامي استان البرز ، گفت: در پي اقدامات اطلاعاتي و اخبار واصله مبني بر تهيه و انتقال مقادير قابل توجهي مواد مخدر ترياک به استان البرز بررسي موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وي افزود: ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر طي بررسي هاي دقيق دريافتند که افراد مذکور در پوشش بار پوکه سنگ قصد انتقال مواد مخدر به استان البرز را دارند .

کامراني صالح اظهار داشت: ماموران بلافاصله به مبادي ورودي استان و محور مواصلاتي جاده اشتهارد به بوئين زهرا جهت کنترل خودروهاي عبوري اعزام شدند تا ردي از متهمان پيدا کنند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: ماموران پس از چندين ساعت رصد خودروهاي عبوري سرانجام خودروي تريلر مورد نظر را در جاده “اشتهارد به بوئين زهرا” مشاهده و بلافاصله آن را متوقف کردند.

سردار کامراني بيان کرد: ماموران پس از توقيف خودرو و  حين انتقال آن به پليس مبارزه با مواد مخدر استان متوجه يک دستگاه خودرو پژو پارس که اسکورت خودرو تريلر را بر عهد داشت شدند که بلافاصله خودرو متوقف و دو نفر سرنشين آن را دستگير کرده و جهت تحقيقات بيشتر به پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل کردند.

فرمانده انتظامي استان البرز در پايان گفت: ماموران در بازرسي از خودرو تريلر، مقدار 175 کيلوگرم ترياک که در تاج خودرو تريلر بصورت ماهرانه اي جاسازي شده بود کشف کردند که در اين راستا  متهمان با تشکل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *