کشف ۱۷۵ کیلو تریاک از یک تریلر در جاده اشتهارد

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۱۷۵کیلو تریاک از یک تریلر در جاده “اشتهارد – بوئین زهرا” خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری فرمانده انتظامی استان البرز ، گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی و اخبار واصله مبنی بر تهیه و انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر تریاک به استان البرز بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر طی بررسی های دقیق دریافتند که افراد مذکور در پوشش بار پوکه سنگ قصد انتقال مواد مخدر به استان البرز را دارند .

کامرانی صالح اظهار داشت: ماموران بلافاصله به مبادی ورودی استان و محور مواصلاتی جاده اشتهارد به بوئین زهرا جهت کنترل خودروهای عبوری اعزام شدند تا ردی از متهمان پیدا کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از چندین ساعت رصد خودروهای عبوری سرانجام خودروی تریلر مورد نظر را در جاده “اشتهارد به بوئین زهرا” مشاهده و بلافاصله آن را متوقف کردند.

سردار کامرانی بیان کرد: ماموران پس از توقیف خودرو و  حین انتقال آن به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان متوجه یک دستگاه خودرو پژو پارس که اسکورت خودرو تریلر را بر عهد داشت شدند که بلافاصله خودرو متوقف و دو نفر سرنشین آن را دستگیر کرده و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: ماموران در بازرسی از خودرو تریلر، مقدار ۱۷۵ کیلوگرم تریاک که در تاج خودرو تریلر بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف کردند که در این راستا  متهمان با تشکل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *