امنيت استان قم در کشور زبانزد و قابل افتخار است

فرمانده انتظامي استان گفت:امنيت استان قم در کشور زبانزد و قابل افتخار است.

له گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار”کاظم مجتبايي”در ديدار با رئيس دادگستري استان قم و استاندار قم، اظهارداشت:موفقيت حاصل شده مرهون زحماتاستاندار و همچنين شخص دادستان قم است.

وي با بيان اينکه تيم امنيتي خوبي در قم وجود دارد، تصريح کرد:براي اين صميميت ، حمايت و همراهي ها بايد خدا را شکرگزار بود.

سردار مجتبايي با بيان اينکه امنيت استان قم در کشور زبانزد و قابل افتخار است، امنيت را شامل دو بخش آماري و رواني برشمرد و گفت: بحمدالله در کنار امنيت آماري، امنيت رواني براي مردم و مسافران شهر کريمه اهل بيت(ع)حاصل شده و اين امر براحتي به دست نيامده است.

فرمانده انتظامي استان قم تاکيد کرد: جلب رضايت عمومي اهميت بالايي دارد که پليس قم توانسته در کنار شرايط خوب آماري، با دقت، سرعت و صحت عمل، رتبه اول رضايتمندي مردم قم در سه ماهه ابتدايي امسال را در کشور به خود اختصاص دهد.

استاندار قم مهندس مهدي صادقي نيز امنيت استان را مرهون تلاش هاي فرماندهي انتظامي استان و مجموعه دستگاه قضائي استان عنوان کرد و از اهتمام اين دو دستگاه در برقراري نظم و امنيت در مناسبت هايي همچون انتخابات، تعطيلات نوروز، راهپيمايي22بهمن، راهپيمايي روز قدس قدرداني کرد.

وي تصريح کرد:به واسطه حضور مقتدرانه پليس در صحنه هاي مختلف شاهد آسايش و امنيت مردم هستيم.

مهندس صادقي با بيان اينکه احساس امنيت در قم بالاست، اين مهم را به دليل مديريت اقتدار، مسئوليت پذيري کارکنان پليس و اعتماد سازي عنوان کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *