امنیت استان قم در کشور زبانزد و قابل افتخار است

فرمانده انتظامی استان گفت:امنیت استان قم در کشور زبانزد و قابل افتخار است.

له گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار”کاظم مجتبایی”در دیدار با رئیس دادگستری استان قم و استاندار قم، اظهارداشت:موفقیت حاصل شده مرهون زحماتاستاندار و همچنین شخص دادستان قم است.

وی با بیان اینکه تیم امنیتی خوبی در قم وجود دارد، تصریح کرد:برای این صمیمیت ، حمایت و همراهی ها باید خدا را شکرگزار بود.

سردار مجتبایی با بیان اینکه امنیت استان قم در کشور زبانزد و قابل افتخار است، امنیت را شامل دو بخش آماری و روانی برشمرد و گفت: بحمدالله در کنار امنیت آماری، امنیت روانی برای مردم و مسافران شهر کریمه اهل بیت(ع)حاصل شده و این امر براحتی به دست نیامده است.

فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: جلب رضایت عمومی اهمیت بالایی دارد که پلیس قم توانسته در کنار شرایط خوب آماری، با دقت، سرعت و صحت عمل، رتبه اول رضایتمندی مردم قم در سه ماهه ابتدایی امسال را در کشور به خود اختصاص دهد.

استاندار قم مهندس مهدی صادقی نیز امنیت استان را مرهون تلاش های فرماندهی انتظامی استان و مجموعه دستگاه قضائی استان عنوان کرد و از اهتمام این دو دستگاه در برقراری نظم و امنیت در مناسبت هایی همچون انتخابات، تعطیلات نوروز، راهپیمایی۲۲بهمن، راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

وی تصریح کرد:به واسطه حضور مقتدرانه پلیس در صحنه های مختلف شاهد آسایش و امنیت مردم هستیم.

مهندس صادقی با بیان اینکه احساس امنیت در قم بالاست، این مهم را به دلیل مدیریت اقتدار، مسئولیت پذیری کارکنان پلیس و اعتماد سازی عنوان کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *