تاکيد بر استمرار طرح امنيت و آرامش در محلات تهران/ دستگيري 588 مخل نظم و امنيت عمومي

فرمانده انتظامي پايتخت با تاکيد بر استمرار اجراي طرح امنيت و آرامش در محلات شهر تهران از دستگيري 588 مخل نظم و امنيت عمومي از ابتداي امسال تاکنون خبرداد.

به گزارش سادس  سردار “حسين ساجدي نيا” در گفت و گو با  پايگاه خبري پليس به عملکرد مثبت پليس پايتخت از ابتداي سال جاري تاکنون در بحث دستگيري مخلان نظم و امنيت عمومي در سطح شهر تهران اشاره کرد و گفت: در سه ماهه نخست امسال، 167 تن از اراذل و اوباش و 421 مزاحم نواميس توسط ماموران انتظامي تهران بزرگ در عمليات هاي مختلف دستگير شده اند.

وي ادامه داد: پليس امنيت عمومي پايتخت با همکاري يگان امداد و پليس پيشگيري تهران بزرگ ضمن اجراي 11 مرحله طرح امنيت و آرامش و برخورد با اراذل ، موفق به دستگيري متهمان در اين زمينه شده است.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ، با اشاره به اين که برخورد با مخلان نظم عمومي و مزاحمان نواميس، از دغدغه هاي اصلي شهروندان تهراني به شمار مي آيد، گفت: تيم هاي عملياتي پليس امنيت عمومي تهران بزرگ، طي اين مدت با شناسايي مناطق آلوده و پاتوق هاي اراذل و اوباش موفق شدند با اجراي اين طرح ، 167 شرور سطح 1، 2 و 3 و همچنين 421 مزاحم نواميس شهروندان و لمپن خياباني را دستگير کنند.

سردار ساجدي نيا، با اشاره به اينکه اين مرحله از طرح ها موجبات رضايت شهروندان را فراهم آورده و بازخوردهاي آن از سوي پليس بررسي شده است، گفت:طي هماهنگي هاي انجام شده با مقام قضائي، تمامي متهمان دستگير شده در اين عمليات ها پس از تکميل پرونده به دادسرا معرفي شدند تا به جرايم آنها رسيدگي شود.

وي تصريح کرد: در اين عمليات ها تعداد زيادي سلاح سرد از متهمان و مخفيگاه آنها کشف شده است.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ، در پايان، ضمن تشکر از همکاري مستمر شهروندان در خصوص ارائه اطلاعات به پليس پايتخت، گفت:شهروندان مي توانند ضمن تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110 تهران بزرگ مسائل و مشکلات انتظامي خود را مطرح و يا با مراجعه به نزديکترين مرکز انتظامي پليس پايتخت، شکايات و نظرات خود را ارائه دهند تا به آنها رسيدگي شود.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *