تاکید بر استمرار طرح امنیت و آرامش در محلات تهران/ دستگیری ۵۸۸ مخل نظم و امنیت عمومی

فرمانده انتظامی پایتخت با تاکید بر استمرار اجرای طرح امنیت و آرامش در محلات شهر تهران از دستگیری ۵۸۸ مخل نظم و امنیت عمومی از ابتدای امسال تاکنون خبرداد.

به گزارش سادس  سردار “حسین ساجدی نیا” در گفت و گو با  پایگاه خبری پلیس به عملکرد مثبت پلیس پایتخت از ابتدای سال جاری تاکنون در بحث دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهر تهران اشاره کرد و گفت: در سه ماهه نخست امسال، ۱۶۷ تن از اراذل و اوباش و ۴۲۱ مزاحم نوامیس توسط ماموران انتظامی تهران بزرگ در عملیات های مختلف دستگیر شده اند.

وی ادامه داد: پلیس امنیت عمومی پایتخت با همکاری یگان امداد و پلیس پیشگیری تهران بزرگ ضمن اجرای ۱۱ مرحله طرح امنیت و آرامش و برخورد با اراذل ، موفق به دستگیری متهمان در این زمینه شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به این که برخورد با مخلان نظم عمومی و مزاحمان نوامیس، از دغدغه های اصلی شهروندان تهرانی به شمار می آید، گفت: تیم های عملیاتی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، طی این مدت با شناسایی مناطق آلوده و پاتوق های اراذل و اوباش موفق شدند با اجرای این طرح ، ۱۶۷ شرور سطح ۱، ۲ و ۳ و همچنین ۴۲۱ مزاحم نوامیس شهروندان و لمپن خیابانی را دستگیر کنند.

سردار ساجدی نیا، با اشاره به اینکه این مرحله از طرح ها موجبات رضایت شهروندان را فراهم آورده و بازخوردهای آن از سوی پلیس بررسی شده است، گفت:طی هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان دستگیر شده در این عملیات ها پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: در این عملیات ها تعداد زیادی سلاح سرد از متهمان و مخفیگاه آنها کشف شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در پایان، ضمن تشکر از همکاری مستمر شهروندان در خصوص ارائه اطلاعات به پلیس پایتخت، گفت:شهروندان می توانند ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مسائل و مشکلات انتظامی خود را مطرح و یا با مراجعه به نزدیکترین مرکز انتظامی پلیس پایتخت، شکایات و نظرات خود را ارائه دهند تا به آنها رسیدگی شود.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *