مبارزه با موادمخدر از دغدغه ها و اولويت کاري ناجا است

فرمانده انتظامي استان با اشاره به کشف يک تن و 475 کيلوگرم انواع موادمخدر در استان، گفت: مبارزه با موادمخدر از دغدغه ها و اولويت کاري ناجا است.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “عليرضا مظاهري” در کميسيون عمليات فرماندهي انتظامي استان با بيان اينکه امنيت يک مقوله اجتماعي است، افزود: نيروي انتظامي به تنهايي وظيفه برقراري امنيت در جامعه را ندارد بلکه مردم تأمين کننده امنيت پايدار در جامعه هستند.

اين مقام ارشد انتظامي در استان، نيروي انتظامي را متعلق به مردم دانست و اظهار داشت: نيروي انتظامي متعلق به گروه يا حزب خاصي نيست بلکه به مردم، نظام و شهداء تعلق دارد.

وي با بيان اينکه اعتياد به موادمخدر سرمنشأ هر جرمي است، خاطرنشان کرد: از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاکنون سياست هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي مغاير سياست هاي استکبار جهاني بوده لذا آنان با مبتلا کردن جوانان به موادمخدر در صدد ضربه زدن به کشور هستند.

فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي با اشاره به اينکه مبارزه با موادمخدر از دغدغه ها و اولويت کاري ناجا است، اظهار داشت: نيروي انتظامي شهداي زيادي را در رابطه با مبارزه با موادمخدر تقديم کرده است.

سردار مظاهري با اشاره به کشف يک تن و 475 کيلوگرم انواع موادمخدر و افزايش 56 درصدي کشفيات مواد مخدر از ابتداي سال تاکنون، تصريح کرد: در زمينه مبارزه با موادمخدر و اعتياد مقابله به تنهايي موثر نيست بلکه پيشگيري مهمتر است.

وي با بيان اينکه عليرغم تلاش ها و برخوردهاي زياد که در زمينه مبارزه با موادمخدر شده ولي اين موضوع همچنان تهديد کننده است، تصريح کرد: علاوه بر نيروي انتظامي، خانواده ها و ديگر سازمان ها و ادارات نيز نقش بسزايي در زمينه مبارزه و پيشگيري از اعتياد جوانان به موادمخدر در جامعه دارند.

فرمانده انتظامي خراسان شمالي پيشگيري را مهمتر از مقابله با اعتياد دانست و گفت: ناجا علاوه بر مبارزه با قاچاقچيان موادمخدر، با برگزاري کلاس هاي آموزشي و آگاه سازي، توزيع بروشورها و ارتباط با رسانه ها بخصوص صداوسيما در اين زمينه فعاليت دارد.

سردار”مظاهري” در پايان بيکاري، مشکلات اقتصادي، عدم کنترل جوانان از طريق خانواده ها را از عوامل اصلي اعتياد جوانان به موادمخدر دانست//.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *