مبارزه با موادمخدر از دغدغه ها و اولویت کاری ناجا است

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف یک تن و ۴۷۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان، گفت: مبارزه با موادمخدر از دغدغه ها و اولویت کاری ناجا است.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار “علیرضا مظاهری” در کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه امنیت یک مقوله اجتماعی است، افزود: نیروی انتظامی به تنهایی وظیفه برقراری امنیت در جامعه را ندارد بلکه مردم تأمین کننده امنیت پایدار در جامعه هستند.

این مقام ارشد انتظامی در استان، نیروی انتظامی را متعلق به مردم دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی متعلق به گروه یا حزب خاصی نیست بلکه به مردم، نظام و شهداء تعلق دارد.

وی با بیان اینکه اعتیاد به موادمخدر سرمنشأ هر جرمی است، خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی مغایر سیاست های استکبار جهانی بوده لذا آنان با مبتلا کردن جوانان به موادمخدر در صدد ضربه زدن به کشور هستند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه مبارزه با موادمخدر از دغدغه ها و اولویت کاری ناجا است، اظهار داشت: نیروی انتظامی شهدای زیادی را در رابطه با مبارزه با موادمخدر تقدیم کرده است.

سردار مظاهری با اشاره به کشف یک تن و ۴۷۵ کیلوگرم انواع موادمخدر و افزایش ۵۶ درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون، تصریح کرد: در زمینه مبارزه با موادمخدر و اعتیاد مقابله به تنهایی موثر نیست بلکه پیشگیری مهمتر است.

وی با بیان اینکه علیرغم تلاش ها و برخوردهای زیاد که در زمینه مبارزه با موادمخدر شده ولی این موضوع همچنان تهدید کننده است، تصریح کرد: علاوه بر نیروی انتظامی، خانواده ها و دیگر سازمان ها و ادارات نیز نقش بسزایی در زمینه مبارزه و پیشگیری از اعتیاد جوانان به موادمخدر در جامعه دارند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی پیشگیری را مهمتر از مقابله با اعتیاد دانست و گفت: ناجا علاوه بر مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، با برگزاری کلاس های آموزشی و آگاه سازی، توزیع بروشورها و ارتباط با رسانه ها بخصوص صداوسیما در این زمینه فعالیت دارد.

سردار”مظاهری” در پایان بیکاری، مشکلات اقتصادی، عدم کنترل جوانان از طریق خانواده ها را از عوامل اصلی اعتیاد جوانان به موادمخدر دانست//.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *