ظروف ميلياردي قاچاق به مقصد نرسيد

 معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از توقيف يک دستگاه تريلي کانتينردار و کشف بيش از 23 هزار قلم انواع ظروف شيشه­اي قاچاق به ارزش سه ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “محمدرضامزيدي” ، گفت: در راستاي مبارزه با واردکنندگان کالاي قاچاق، ماموران پليس روز گذشته از ورود يک محموله سنگين لوازم آشپزخانه قاچاق به اين استان مطلع شدند.

وي افزود: ماموران پليس روز گذشته ضمن شناسايي و توقيف يک دستگاه تريلي کانتينردار در بازرسي از اين خودرو بيش از 23 هزار قلم انواع ظروف شيشه­اي خارجي به وزن 12 تن را کشف کردند.

محمدرضا مزيدي ارزش برآورد شده اين محموله قاچاق را سه ميليارد ريال بيان کرد و ادامه داد: ماموران در اين رابطه يک متهم را نيز دستگير کردند.

معاون اجتماعي پليس يزد تصريح کرد: قاچاقچيان، اين محموله ظروف شيشه ­اي خارجي را بدون مجوز گمرکي و به صورت قاچاق از جنوب شرق کشور بارگيري و قصد انتقال به يزد را داشتند که توسط ماموران  پليس شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ مزيدي در پايان خاطرنشان کرد: برخورد با سودجويان نظام اقتصادي و واردکنندگان کالاهاي قاچاق، از اولويت­هاي مهم و اصلي پليس  است که با تلاش شبانه­روزي ماموران در اين راستا موفقيت هاي بسيار خوبي به دست آمده است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *